اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت گچساران:

13 آبان امسال یکی از حساس‌ترین مراسمات ملی مذهبی است

امام جمعه موقت گچساران با بیان اینکه 13 آبان امسال از حساس‌ترین مراسمات ملی مذهبی است، گفت: تا زمانی‌که مقامات آمریکایی‌ و لابی‌های صهیونیست از خوی استکباری خود عقب‌نشینی نکنند، مشت‌های گره‌کرده مردم فریاد استکبارستیزی سر می‌دهد.

13 آبان امسال یکی از حساس‌ترین مراسمات ملی مذهبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نشست شورای برنامه‌ریزی مراسم روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار شد. امام جمعه موقت گچساران و معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در این جلسه اظهار کرد: تا زمانی که ظلم و ستم برقرار است و آمریکا از خوی استکباری خود دست برنداشته، شعار « مرگ بر آمریکا » ادامه دارد.

آگاهی 30 سال پیش ملت ایران از جاسوسی‌ آمریکایی‌ها

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده افزود: در صورتی دست از شعار «مرگ بر آمریکا» برخواهیم داشت که شیطان‌صفتان دست از اخلاق زورگویی خود بردارند و در عمل این مسئله را نشان دهند.

وی اذعان داشت: اروپایی‌ها تازه به نتیجه رسیده‌اند که سفارت آمریکا در کشورهایشان لانه جاسوسی است در صورتی که ملت ما 30 سال پیش به این نتیجه رسید و دست آن‌ها را از تجاوز آشکار به حقوق ملت ایران کوتاه کرد.

خواجه‌زاده یادآور شد: ملت ایران و به ویژه دانشگاهیان باید امسال با حضور پر رنگ‌تر در راهپیمایی 13 آبان شرکت کرده و اعتراض خود را به سیاست‌های خصمانه آمریکا و هم‌پیمانان صهیونیستی او اعلام کنند.

وی با بیان این‌که تغییری در سیاست‌های اصلی آمریکا علیه مردم ایران نه در عمل و نه در کلام دیده نشده است، تصریح کرد: هیچ اتفاق مؤثری که حقوق تضییع شده ملت ایران را برگرداند، ایجاد نشده است.

امام جمعه موقت گچساران بیان کرد: بنابراین امسال همه مردم شریف ایران و به ویژه استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها با حضور حماسی خود به نحو با شکوهی در مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی حضور پیدا می‌کنند.

آمادگی تشکل‌های دانشگاه آزاد گچساران برای حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان

خواجه‌زاده ادامه داد: ما در عمل ثابت کرده‌ایم نه اهل جنگ هستیم و نه اهل سلاح هسته‌ای، اما اگر دشمنان ملت ایران بخواهند با زبان تهدید با مردم ما صحبت کنند به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسند.

وی شعار «مرگ بر آمریکا» را شعار بنیادین نظام جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مقامات آمریکایی و لابی‌های صهیونیستی از خوی ددمنشی و استکباری خود عقب‌نشینی نکنند، همچنان مشت‌های گره‌کرده مردم فریاد استکبارستیزی را سر می‌دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران نیز در این جلسه ابراز داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، قطعنامه این راهپیمایی از طرف دانشجویان در پایان مراسم قرائت می‌شود.

آرمین محمودی خاطرنشان کرد: تشکل سیاسی دانشجویان، بسیج دانشجویی، بسیج استادان و بسیج اداری، انجمن‌های فرهنگی و هنری آمادگی خود را برای حضور حماسی و فعال در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/82014/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول