اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حلوایی در گفت‌وگو با فارس:

مسابقات کشتی فرنگی جوانان انتخابی استان قم لغو شد

رئیس هیئت کشتی استان قم از لغو برگزاری پیکارهای کشتی فرنگی انتخابی رده سنی جوانان قم و موکول شدن آن به زمان دیگری خبر داد.

مسابقات کشتی فرنگی جوانان انتخابی استان قم لغو شد

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت کشتی استان قم، قرار بود مسابقات انتخابی کشتی فرنگی جوانان را برای شناخت ترکیب تیمی که قرار است در پیکارهای قهرمانی کشور حضور یابد، برگزار کنیم اما تغییراتی در این برنامه‌ریزی صورت گرفت.

وی ادامه داد: پیکارهای کشتی فرنگی انتخابی استان که قرار بود روزهای پانزدهم و شانزدهم آبان ماه برگزار شود به دلیل حضور یافتن تیم کشتی فرنگی رده سنی جوانان استان قم در رقابت‌های 10 جانبه شهر ری لغو و به زمان دیگری موکول شد.

رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه هدف ما داشتن یک تیم قوی و مدعی کسب عنوان قهرمانی در پیکارهای کشتی عمومی قهرمانی کشور است، عنوان داشت: بر همین اساس تیم جوانان قم را به رقابت‌های چند جانبه شهر ری که قرار است 15 و 16 آبان برگزار شود، اعزام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ترکیب تیم اعزامی به این رقابت‌ها فردا مشخص می‌شود، در ادامه به نشست شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی اشاره کرد و ابراز داشت: در نشست شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در خصوص نحوه برگزاری اردوی مقدماتی فرنگی‌کاران بزرگسال کشورمان برنامه‌ریزی شد در حالی که دو کشتی‌گیر قمی نیز برای این منظور به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

حلوایی با اشاره به برنامه‌ریزی این شورا برای حضور پرقدرت تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های بین المللی جایزه بزرگ کشتی فرنگی باکو در کشور آذربایجان اذعان کرد: با توجه به تصویب این شورا تیم ملی کشورمان در آذر ماه به باکو اعزام می‌شود.

وی افزود: در این نشست مقرر شد با توجه به تشکیل اردوی مقدماتی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در دهه دوم آبان ماه و ضرورت معرفی تیم اعزامی به جام جایزه بزرگ باکو، مدیر امور فنی تیم‌های ملی نسبت به تعیین کادر فنی مسئول فقط برای اردوی یاد شده و رقابت‌های باکو اقدام کند.

حلوایی همچنین با بیان اینکه در این نشست برنامه شش ماهه اول سال فنی 92 و 93 تیم‌های کشتی فرنگی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به تایید شورای فنی رسید، افزود: میزبانی قم از پیکارهای کشتی فرنگی عمومی کشور نیز در رده سنی جوانان در این شورا به تصویب رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه همچنین در پایان جلسه این شورا میزبانان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی عمومی جوانان و همچنین پیکارهای رده سنی نونهالان کشتی فرنگی کشور نیز مشخص شدند، افزود: جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی با حضور اعضاء در محل خانه کشتی تهران برگزار شد.

رئیس هیئت کشتی استان قم اظهار داشت: در این جلسه همچنین مقرر شد رقابت‌های عمومی جوانان و بزرگسالان کشور به ترتیب در استان‌های قم و ایلام و مسابقات نونهالان قهرمانی کشور در استان خوزستان برگزار شود در حالی که میزبانی قم در روزهای ششم تا هشتم آذر ماه مصوب شد.

انتهای پیام/78002/ک40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول