اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضایی در گفت و گو با فارس:

رقابت‌های کشتی جام استان برتر فردا در قم برگزار می‌شود

دبیر هیئت کشتی استان قم از آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی رده سنی جوانان جام استان برتر از صبح جمعه به میزبانی قم خبر داد.

رقابت‌های کشتی جام استان برتر فردا در قم برگزار می‌شود

احمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کشتی کشورمان، رقابت‌های جام استان برتر قرار بود در شهریور ماه به انجام برسد اما به روزهای هجدهم و نوزدهم مهرماه موکول شده و با توجه به اینکه امروز روز ورود تیم‌ها به قم است، ما از فردا در قم میزبان تیم‌ها و کشتی‌گیران مدعی شرکت‌کننده در این دوره از پیکارها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: کشتی‌گیران عضو تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات تا ظهر امروز وارد قم می‌شوند و بدین ترتیب شهر مقدس قم تا جمعه شب میزبان برگزاری رقابت تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات کشتی‌فرنگی جوانان جام استان برتر خواهد بود.

رضایی افزود: بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در فدراسیون کشتی و با توجه به شرایط برگزاری و برنامه این رقابت‌ها، قرار است تیم‌های شرکت‌کننده در گروه دوم کشتی فرنگی قهرمانی جام استان برتر جوانان کشور یعنی قم، اردبیل، کهگیلویه و بویر احمد، خراسان رضوی، البرز، قزوین، گلستان و گیلان با یکدیگر به رقابت بپردازند.

وی اضافه کرد: هیئت کشتی استان قم، سالن کشتی فجر واقع در مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه قم را که به عنوان خانه کشتی قم شناخته می‌شود، برای میزبانی از تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جام استان برتر رده سنی جوانان در نظر گرفته است.

دبیر هیئت کشتی استان قم در ادامه به دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای کشتی‌گیران جوان فرنگی‌کار کشورمان از سوی فدراسیون کشتی اشاره کرد و افزود: به غیر از برگزاری جام استان برتر به میزبانی قم، برگزاری اردوی تیم ملی به میزبانی خانگی کشتی در تهران در روزهای بیست و پنجم مهر تا پنجم آبان نیز در برنامه‌های پیش‌بینی شده برای کشتی‌گیران جوان کشورمان گنجانده شده است.

وی یادآور شد: حضور در رقابت‌های کشتی عمومی قهرمانی کشور در روزهای هفتم تا نهم آبان در لاهیجان استان گیلان، برگزاری دو کارگاه فنی به میزبانی تهران در هفته پایانی آبان و دهه دوم آذر ماه و رقابت‌های قهرمانی کشور در دهه دوم دی ماه نیز در انتظار کشتی‌گیران جوان قرار دارد.

دبیر هیئت کشتی استان قم از برگزاری اردوی تیم ملی در روزهای 12 تا 22 دی ماه و حضور تیم جوانان کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات جام یادگار امام (ره) در روزهای ششم تا هشتم بهمن ماه خبر داد و افزود: مرحله بعدی اردوی تیم ملی، پانزدهم تا بیست و هفتم بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.

وی عنوان داشت: شرکت در جام نیکلاپتروف به میزبانی کشور بلغارستان برابر تقویم 2014 فیلا، شرکت در جام سیراکف باز هم به میزبانی بلغارستان برابر تقویم 2014 فیلا و حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی در سال 2014 میلادی پس از اعلام رسمی فیلا در برنامه‌های کشتی‌گیران جوان کشورمان قرار دارد.

انتهای پیام/2258/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول