اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 8 وزن

ترکیب تیم کشتی فرنگی قم در جام استان برتر مشخص شد

ترکیب تیم کشتی فرنگی رده سنی جوانان قم به منظور رقابت با حریفان خود در نخستین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام استان برتر مشخص شد.

ترکیب تیم کشتی فرنگی قم در جام استان برتر مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های کشتی فرنگی استان برتر امروز در حالی برگزار می‌شود که به منظور شناخت برترین‌ها برای اعزام به نخستین دوره این پیکارها، هیئت کشتی قم چهره‌های مستعد و موفق این رده سنی را در هشت وزن انتخاب کرده تا بعد از تمرینات منسجم زیر نظر کادر فنی برای رقابت با حریفان آماده شوند.

فرنگی‌کاران حاضر در رقابت‌های کشتی جام استان برتر در رده سنی جوانان، در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم بر روی 2 تشک در خانه کشتی مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه شهر مقدس قم برای کسب سهمیه حضور در مرحله نهایی از امروز با حریفان خود از هفت استان دیگر رقابت‌های دیدنی و جذابی برگزار خواهند کرد.

در حالی که امسال نخستین دوره رقابت‌های کشتی جام استان برتر در رده‌های سنی مختلف هر 2 رشته آزاد و فرنگی برگزار می‌شود، قم میزبان دیدارهای مرحله مقدماتی کشتی فرنگی رده سنی جوانان جام استان برتر در گروه دوم مقدماتی است.

به همین منظور تیم‌ها و کشتی‌گیران حاضر در ترکیب هشت تیم در این دوره از مسابقات به میزبانی هیئت کشتی استان قم تا پنجشنبه هجدهم مهرماه وارد شهر مقدس قم شده‌اند و بعد از وزن‌کشی که پنجشنبه شب برگزار شد، از امروز کار خود را در قم آغاز می‌کنند.

در وزن 50 کیلوگرم نخستین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام استان برتر به میزبانی شهر مقدس قم در رده سنی جوانان از گروه دوم مقدماتی، امیرحسین لاری که سابقه حضور در مسابقات معتبر قهرمانی کشور در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان را دارد، برای تیم قم کشتی می‌گیرد.

در این مسابقات در وزن 55 کیلوگرم مهدی قادری موفق به جلب نظر کادر فنی تیم کشتی فرنگی جوانان استان قم شد تا با توجه به آمادگی بدنی و تکنیکی بالایی که دارد بتواند سهمیه حضور در نخستین دوره رقابت‌های کشتی جوانان جام استان برتر را به دست بیاورد.

در وزن 60 کیلوگرم مهدی مرادحاصلی در تمرینات آماده‌سازی تیم کشتی فرنگی جوانان قم در حضور روح‌الله میکاییلی سرمربی این تیم نمایش بهتری را ارائه کرد تا این کشتی‌گیر در مقایسه با دیگر رقبای خود به واسطه آمادگی بیشتر جواز حضور در جام استان برتر را کسب کند.

در وزن 66 کیلوگرم و در تلاش برای کسب مجوز همراهی تیم کشتی فرنگی رده سنی جوانان استان قم در مسابقات نخستین دوره کشتی فرنگی جام استان برتر مهدی عطارد موفق‌ترین چهره بود تا نماینده تیم کشتی فرنگی استان قم در این دوره از رقابت‌ها باشد.

در وزن 74 کیلوگرم کشتی‌گیران مطرحی حضور داشتند اما با توجه به سوابق درخشان و ارزنده مهدی ابراهیمی جوان آینده‌دار کشتی قم که امسال موفق به کسب عنوان سوم مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا شد، این ورزشکار جوان در این وزن برای تیم قم کشتی می‌گیرد.

در مسابقات وزن 84 کیلوگرم اصغر شهبازی کشتی‌گیر آینده‌دار استان قم بعد از این‌که در تمرینات چهره خود را به خوبی نشان داد و مورد توجه کادر فنی تیم کشتی فرنگی جوانان استان قم قرار گرفت، حضورش در رقابت‌های جام استان برتر را مسجل کرد.

در وزن 96 کیلوگرم یحیی جساس که سابقه کسب مدال از مسابقات قهرمانی کشور در سال‌جاری و همچنین حضور در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان را نیز دارد، با انگیزه بالایی برای حضور موفق در جام استان برتر انتخاب شد.

در وزن 120 کیلوگرم علی فتاحی‌منش نفر سوم رقابت‌های سال‌جاری جام کازاراشویلی گرجستان با توجه به شرایطی که دارد در جام استان برتر برای تیم کشتی فرنگی جوانان قم کشتی می‌گیرد تا یکی از شانس‌های کسب پیروزی و صعود تیم قم به مرحله بعد باشد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول