اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

18 و 19 مهر ماه

رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جام استان برتر در قم برگزار می‌شود

شهر مقدس قم در دهه دوم مهرماه میزبان برگزاری رقابت تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات کشتی فرنگی جوانان جام استان برتر شد.

رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جام استان برتر در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این برای نخستین بار است که رقابت‌های کشتی فرنگی جام استان برتر در کشور برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود تا استعدادهای این رشته ورزشی در رده‌های سنی مختلف هر دو رشته آزاد و فرنگی شناسایی شده و برای تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف پشتوانه‌سازی شود.

برگزاری این رقابت‌ها به کشتی‌گیرانی مستعد تمام نقاط کشور این امکان و فرصت را می‌دهد که در جدال با تیم‌های دیگر استان‌ها توانمند و ظرفیت بالای خود را به خوبی نشان داده و بدین ترتیب در سطح اول کشتی کشور همچون بسیاری از قهرمانان فعلی بدرخشند.

رقابت‌های کشتی جام استان برتر امسال در حالی برگزار می‌شود که از استان قم نیز تیم‌های رده‌های سنی نوجوانان و جوانان هر دو رشته کشتی آزاد و فرنگی در این پیکارها حضور دارند و حالا قرار است رقابت‌های گروه دوم جام استان برتر در رشته کشتی فرنگی به میزبانی قم به انجام برسد.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان رقابت‌های مقدماتی کشتی فرنگی رده سنی جوانان جام استان برتر در گروه دوم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته آینده یعنی هجدهم و نوزدهم مهر ماه به میزبانی هیئت کشتی استان قم برگزار می‌شود.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در فدراسیون کشتی و با توجه به شرایط برگزاری و برنامه این رقابت‌ها، قرار است تیم‌های شرکت‌کننده در گروه دوم کشتی فرنگی قهرمانی جام استان برتر جوانان کشور یعنی قم، اردبیل، کهگیلویه و بویر احمد، خراسان رضوی، البرز، قزوین، گلستان و گیلان با یکدیگر به رقابت بپردازند.

هیئت کشتی استان قم سالن کشتی فجر واقع در مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه قم را که به عنوان خانه کشتی قم شناخته می‌شود برای میزبانی از تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جام استان برتر رده سنی جوانان در نظر گرفته است.

کشتی‌گیران جوان و آینده‌دار فرنگی قم نیز که در بین آن‌ها چند فرنگی‌کار ملی‌پوش نیز حضور دارند، هم اکنون تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر مربیان این تیم در سالن کشتی مرحوم سلطان‌نژاد مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌کنند.

با توجه به عضویت مهدی مرادحاصلی، محمدجواد رضایی، مهدی ابراهیمی و علیرضا فتاحی منش در تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان و همچنین حضور امیرحسین مولایی و علی زینتی رفاه در تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، باید منتظر ماند و دید که کادر فنی تیم کشتی فرنگی جوانان قم آیا با ترکیبی از این کشتی‌گیران مطرح گام به رقابت‌های جام استان برتر می‌گذارد یا نفرات جدید جایگزین آن‌ها خواهند شد.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول