اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبر داد

طرح جامع دهیاری‌ها هفته آینده به مجلس ارائه می‌شود/اختصاص ‌400 میلیارد تومان به دهیاری‌ها

قائم مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از فعالیت یک‌هزار و 226 شهرداری و 28 هزار و 600 دهیاری در سطح کشور خبر داد و گفت: طرح جامع دهیاری‌ها هفته آینده به مجلس ارائه می‌شود.

طرح جامع دهیاری‌ها هفته آینده به مجلس ارائه می‌شود/اختصاص ‌400 میلیارد تومان به دهیاری‌ها

به گزارش  خبرگزاری فارس از ملایر، غلامحسین تابش‌فر بعد از ظهر امروز در همایش دهیاران شهرستان ملایر با اشاره به اینکه دهیاری‌ها امروز در روستاها به عنوان یک نهاد مهم محسوب شده و پل ارتباطی میان مردم و سایر مسئولان در بخش‌ها و شهرستانها هستند، افزود: در این راستا مشکلاتی در دهیاری‌ها وجود دارد که باید با برنامه‌ریزی رفع شود.

وی از فعالیت یک‌هزار و 226 شهرداری و 28 هزار و 600 دهیاری در سطح کشور خبر داد و افزود: جایگاه دهیاری‌ها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

قائم مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از واریز 400 میلیارد تومان اعتبار به حساب دهیاری‌های سراسر کشور در سال گذشته خبر داد و افزود: پیش از قانون ارزش افزوده و در سال 87 مبلغ واریزی به حساب دهیاری‌ها 100 میلیارد تومان بود.

وی با اشاره به اینکه به کمک جامعه دهداری‌های سراسر کشور، طرح جامع دهیاری‌ها تدوین شد افزود: در این راستا این طرح در صحن مجلس شورای اسلامی توسط چند تن از نمایندگان مطرح شد که برخی، اجازه تصویب آن را ندادند.

تابش‌فر ابراز داشت: در طرحی که ارائه شد همه اختیارات و وظایف دهیاری‌ها مطرح و تدوین شده بود که با تقاضای دهیاران سراسر کشور این طرح مجدد برای طرح در مجلس در هفته آینده ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه نقش شوراها در روستا نقشی اساسی و پررنگ است، تصریح کرد: در این راستا شوراهای اسلامی روستاها نیز باید حمایت‌های بیشتری را در امور مختلف از دهیاران و احقاق جایگاه این قشر داشته باشند.

قائم مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه بالا رفتن قیمت قیر باعث شده تا برای تهیه آسفالت با مشکلاتی مواجه شویم، خاطرنشان کرد: منتظریم تا قیمت‌ها کاهش یابد تا نسبت به آسفالت خیابان‌ها در روستا و شهرها اقدام شود.

انتهای پیام/89013/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول