اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شاهین‌شهر:

بودجه شهرداری شاهین‌شهر عملیاتی می‌شود

شهردار شاهین‌شهر با بیان اینکه بودجه شهرداری شاهین‌شهر عملیاتی می‌شود، گفت: تنظیم بودجه براساس روش‌های سنتی سبب کاهش سرعت انجام پروژه‌ها می‌شود و رهگیری عملیات مالی را با مشکل مواجه می‌کند.

بودجه شهرداری شاهین‌شهر عملیاتی می‌شود

علی‌اصغر ذاکری هرندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با تاکید بر حفظ حقوق شهروندان شاهین‌شهری اظهار کرد: هرگونه اشغال پیاده‌رو و استفاده غیر‌مجاز از آن با هدف کسب‌ و کار ممنوع است و به عنوان تجاوز به حقوق عمومی تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه آرمان هر شهروند، داشتن شهری بدون تخلف است، ادامه داد: به عنوان شهردار شاهین‌شهر و حافظ حقوق مردم در بخش خدمات شهری هرگز اجازه نمی‌دهم عده‌ای با سلب حقوق مردم به سود‌جویی بپردازند.

شهردار شاهین‌شهر با بیان اینکه ایجاد سد معبر از سویی سبب نقض حقوق شهروندی می‌شود و از سوی دیگر سلامت روان و زیبایی شهر را دچار اختلال می‌کند، تصریح کرد: این نوع فعالیت تهدیدی برای سلامت اجتماعی محسوب می‌شود و انتظار دارم صنوف شاهین‌شهر به این موضوع مهم توجه کنند.

وی به تشریح اثرات مخرب این پدیده پرداخت و از مسئولان امر خواست در این زمینه با شهرداری همکاری کنند و اضافه کرد: امسال هدف‌گذاری بودجه شهرداری شاهین‌شهر بیشتر تاکید بر لزوم توازن و تحرک بودجه و عملیاتی کردن آن است.

وی با بیان اینکه تنظیم بودجه براساس روش‌های سنتی سبب کاهش سرعت انجام پروژه‌ها می‌شود و رهگیری عملکرد مالی را با مشکل مواجه می‌کند، اضافه کرد: در صورتی که بین رشد فیزیکی و میزان اعتبار پروژه یک ارتباط معین ایجاد شود، هیچ پروژه‌ای معطل نمی‌ماند و خیال مجریان در راستای اجرای این پروژه‌ها راحت‌تر می‌شود.

ذاکری هرندی تاکید کرد: این روش برنامه‌ریزی به مدیران اجازه می‌دهد تا مدیریت پروژه را با ابتکارات نوین و در زمان کمتری به انجام برسانند.

وی با اشاره به ضرورت راه‌اندازی کمیته‌ای مرکب از نماینده شورای شهر، معاون پشتیبانی و توسعه، معاون فنی عمرانی و رؤسای مالی، درآمد و حسابداری ضمن سفر به شهرداری‌هایی که از این روش استفاده می‌کنند، افزود: این کمیته باید گزارشی تهیه و به کمیسیون بودجه ارائه کند تا از این تجارت به صورت بهینه استفاده شود.

انتهای پیام/63023/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول