اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

5 شهرک و ناحیه صنعتی قزوین به بخش خصوصی واگذار شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در راستای اصل 44 قانون اساسی و واگذاری شهرک‌های و نواحی صنعتی به بخش خصوصی، اداره پنج شهرک و ناحیه صنعتی در این استان به بخش خصوصی واگذار شد.

5 شهرک و ناحیه صنعتی قزوین به بخش خصوصی واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالقهار ناصحی صبح امروز در جلسه کمیته واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی به شرکت‌های خدماتی اظهار داشت: در راستای اجرای قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی به شرکت‌های خدماتی، موضوع مصوبه مجلس شورای اسلامی و آیین‌نامه اجرایی مصوب هیئت وزیران، پس از برگزاری مجمع عمومی انتخابات، انتخاب اعضای هیئت مدیره و ثبت شرکت خدماتی شهرک‌های صنعتی کاسپین، لیا، آراسنج، حیدریه و ناحیه صنعتی دانسفهان، اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی مزبور به بخش خصوصی واگذار شد.

وی افزود: واگذاری این شهرک‌ها به منتخبان واحدهای صنعتی مستقر در آنها در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و کاهش تصدی‌گری شرکت شهرک‌های صنعتی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین بیان کرد: اجرای این قانون فرصتی مناسب برای حضور بخش غیردولتی در سطح مدیریت و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناسب برای ارتقای نگهداری شهرک‌های صنعتی فراهم می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به مزایای شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی عنوان کرد: مهم‌ترین مزایای این شرکت‌ها را می‌توان به رسمیت بخشیدن به شکل هیئت امنا‌های قبلی در قالب هیئت مدیره، برخوردار بودن اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل از مزایای قانونی در تصمیم‌گیری‌ها و اجرای مصوبات اشاره کرد.

وی کاهش هزینه‌های اداره امور شهرک با توجه به خصوصی بودن شرکت و همچنین تعریف بهینه اولویت‌های کاری شهرک‌ها و نواحی صنعتی را از دیگر مزایای شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی عنوان کرد.

ناصحی خاطرنشان کرد: با واگذاری مالکیت و اداره شهرک‌های صنعتی استان قزوین، شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان ناظر عالی، کار نظارت بر حسن انجام امور را به عهده دارد.

وی همچنین از واگذاری شهرک صنعتی خرمدشت به بخش خصوصی در طول ماه‌های آتی خبر داد.

گفتنی است در پنج شهرک و ناحیه صنعتی فعال واگذار شده به بخش خصوصی بیش از 539 واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری 10 میلیارد ریال و اشتغالزایی 16 هزار نفر به بهره‌برداری رسیدند.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول