اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

50 هکتار زمین برای ایجاد شهرک صنعتی جم نیاز است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: 50 هکتار زمین برای ایجاد شهرک صنعتی جم نیاز است.

50 هکتار زمین برای ایجاد شهرک صنعتی جم نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عباس تابش صبح امروز در دیدار با مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت بازار در شهرستان‌های مختلف در دستور کار این مدیریت قرار دارد و تاکنون اقدامات ارزشمندی انجام شده است.

وی افزود: نظارت دقیق بر بازار و ساماندهی بازار مورد تاکید اداره کل صنعت و معدن و تجارت است و تاکنون نشست‌های متعددی با مسئولان در شهرستان‌های مختلف انجام داده‌ایم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: ایجاد ساختمان مستقل برای اداره صنعت و معدن در جم از برنامه‌های ماست و امیدوار هستیم با کمک مسئولان نسبت به تأمین ساختمان اداری در جم به موفقیت لازم برسیم.

تابش با بیان اینکه 50 هکتار زمین برای ایجاد شهرک صنعتی جم نیاز است گفت: برای ایجاد و راه‌اندازی شهرک صنعتی در این شهرستان بیش از 50 هکتار زمین مناسب و مطلوب نیاز داریم.

وی از انتقال صنوف آلاینده شهرستان جم به بیرون از محدوده شهری خبر داد و اظهار داشت: مسئولان محلی در این مسیر باید همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر یادآور شد: ساماندهی اصناف در شهرستان جم و شناسنامه‌دار کردن آنها مورد تاکید قرار دارد و انتظار داریم تا انتهای امسال این مهم محقق شود.

تابش افزود: از مردم انتظار داریم گزارشات مربوط به گرانفروشی و کم‌فروشی را به ادارات شهرستان‌ها اعلام کنند تا با اصناف متخلف برخورد کنیم.

وی ابراز داشت: همه باید دست به دست هم دهیم و در مسیر توسعه و پیشرفت و رشد در تمام حوزه‌ها اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول