اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر خبر داد

فراهم بودن امکانات لازم برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر گفت: امکانات لازم برای سرمایه‌گذاری در تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فراهم است.

فراهم بودن امکانات لازم برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی صفوی ظهر امروز در حاشیه بازدید مدیرکل اوقاف استان بوشهر از شهرک صنعتی بوشهر اظهار داشت: همه ساله این شرکت مطالعاتی در خصوص امکان‌سنجی طرح‌های اولویت دار استان فراهم می‌کند که آمادگی داریم این طرح‌ها را در اختیار تمامی علاقمندان به سرمایه‌گذاری قرار دهیم.

صفوی خواستار عقد تفاهم‌نامه‌ای در این خصوص با اداره کل اوقاف و امور خیریه شد و افزود: امکانات لازم برای سرمایه‌گذاری در تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فراهم است و این شرکت آماده عقد قرارداد سرمایه‌گذاری با تمامی علاقمندان است.

مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان بوشهر نیز با تاکید بر تاثیرات فرهنگی فعالیت صنعتی اظهار داشت: فعالیت اقتصادی و صنعتی از سفارشات دین مبین اسلام  و ائمه بوده و به نوعی در فضای کنونی یک جهاد شمرده می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد محمدیان حل مشکلات اشتغال را یک رسالت عمومی دانست و افزود: باید موانع تولید و اشتغال حل شود و در این میان مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی نقشی محوری بر عهده دارند.

مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان بوشهر پس از بازدید از شهرک صنعتی بوشهر 2 اظهار داشت: استقرار واحدهای صنعتی در محیطی تخصصی که همه امکانات مورد نیاز در آن تهیه شده است از خصیصه‌های شهرک صنعتی بوشهر 2 است. سعی داریم با اعتباراتی که در اختیار داریم با فعال ساختن برخی طرح‌های راکد و اولویت‌دار استان زمینه اشتغال و تولید را فراهم کنیم.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول