اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی:

20 شهرک و ناحیه صنعتی آذربایجان غربی در حال واگذاری است

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: 20 شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری است.

20 شهرک و ناحیه صنعتی آذربایجان غربی در حال واگذاری است

صابر پرنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 33 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در آذربایجان غربی وجود دارد که 20 شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری است.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی وظیفه آماده‌سازی و تأمین زیرساخت‌ها در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی را دارد، عنوان کرد: تاکنون بیش از 900 واحد تولیدی و صنعتی در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بهره‌برداری رسیده‌اند.

پرنیان ابراز داشت: دولت برنامه‌های ویژه‌ای برای حمایت از صنعت و تولید در دستور کار خود داده و با تدابیر صورت گرفته در سال‌های اخیر و با تولید محصولات دانش محور، با کیفیت و صادرات گرا، شاهد انفجاری در عرصه تولید و صنعت خواهیم بود.

وی به ایجاد مرکز جذب سرمایه‌گذاری خارجی در آذربایجان غربی اشاره کرد و ادامه داد: دولت خدمات و برنامه‌های ویژه‌‌ای برای جذب سرمایه‌گذاران کشورهای خارجی دارد.

پرنیان یادآور شد: انرژی ارزان، مالیات کمتر به نسبت کشورهای همسایه، دستمزد نیروی کار پایین، وجود نیروی متخصص فنی و مهندسی و مواد اولیه ارزان قیمت در کشور از جمله ظرفیت‌هایی است که سبب ایجاد مزیت نسبی برای جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی می‌شود.

وی اذعان داشت: سیاست سازمان چابک‌سازی شرکت‌های استانی و کاهش هزینه‌ها بوده و این سیاست برای سوق دادن منابع مالی و درآمدی به سمت شهرک‌سازی و ایجاد فضای مناسب کاری برای واحدهای تولیدی و صنعتی است.

پرنیان با بیان اینکه باید به توسعه و ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان غربی توجه ویژه‌ای داشته باشیم، اظهار داشت: طی سالیان اخیر به این موضوع اهمیت خاصی نشده و اقدامات مناسبی صورت نگرفته بنابراین باید در راستای شناسایی و تحویل اراضی مورد نظر برای ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی توجه خاصی داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی با تأکید بر جلوگیری از ایجاد حواشی در مجموعه شرکت و حفظ کرامت انسانی خواستار تلاش و همت هر چه بیشتر کارکنان شرکت برای تأمین منابع درآمدی جدید و کاهش هزینه‌ها شد.

انتهای پیام/61005/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول