اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌ صنعتی تیران و کرون عنوان کرد

ضرورت احداث تصفیه‌خانه و آتش نشانی در شهرک صنعتی تیران

مدیرعامل شهرک‌ صنعتی تیران و کرون گفت: در حال حاضر تصفیه‌خانه و آتش نشانی دو نیاز مهم شهرک صنعتی تیران و کرون محسوب می‌شود.

ضرورت احداث تصفیه‌خانه و آتش نشانی در شهرک صنعتی تیران

حسن فدایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت شهرک صنعتی تیران و کرون اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت این شهرک رو به بهبود است.

وی ادامه داد: امکانات این شهرک تا حدودی تکمیل شده است و با فراهم‌سازی اعتبارات کافی بسیاری از مشکلات این شهرک برطرف می‌شود.

مدیرعامل شهرک‌ صنعتی تیران و کرون تصریح کرد: شبکه آب شرب را ایجاد کرده‌ایم، گاز و آب صنعتی را نیز شرکت شهرک‌های صنعتی استان در این شهرک ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه تصفیه‌خانه و آتش نشانی دو نیاز مهم این شهرک صنعتی است، اضافه کرد: مهم‌ترین مشکل و نیاز این شهرک آتش‌نشانی است که امیدواریم ایستگاه آتش‌نشانی در این شهرک راه‌اندازی شود.

فدایی تاکید کرد: ایجاد تصفیه‌خانه در توانایی ما نیست و شرکت شهرک‌ها نیز ایجاد آن را قبول نمی‌کند.

وی افزود: در حال ایجاد تفاهم با شورای اسلامی شهر تیران و کرون هستیم و امیدواریم با کمک شورای اسلامی شهر تیران و کرون انشعابی از شبکه‌ای از فاضلاب شهر به این شهرک اختصاص باید تا مشکلات این شهرک نیز برطرف شود.

مدیرعامل شهرک صنعتی تیران و کرون گفت: شورای اسلامی شهر و فرماندار تیران و کرون همکاری بسیار خوبی با شهرک صنعتی تیران داشته‌اند و کمک بسیاری برای رفع مشکلات این شهر به ما انجام داده‌اند.

وی اظهار کرد: همکاری خوب مسئولان مربوطه سبب شد تا بتوانیم شبکه آب شرب شهرک را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/63015/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول