اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر بیرجند:

شعار مرگ بر آمریکا جهت فکری اهل مقاومت را قوت می‌بخشد

عضو شورای شهر بیرجند گفت: شعار مرگ بر آمریکا می‌تواند خط و جهت فکری همه انسان‌هایی که اهل مقاومت و پایداری هستند را قوت بخشیده و ثابت نگه دارد.

شعار مرگ بر آمریکا جهت فکری اهل مقاومت را قوت می‌بخشد

مهدی عبدالرزاق‎نژاد امروز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: 13 آبان یادآور خاطرات تلخ و شیرینی است که نتیجه آن شکل‌گرفتن سالروز مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بوده است.

وی ادامه داد: تبعید امام خمینی(ره) در سال 43 که به دنبال سخنرانی پرشور ایشان در مسجد اعظم قم صورت گرفته بود برعلیه قانون کاپیتولاسیون انجام گرفت.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم‌پزشکی بیرجند افزود: اعتراض جمعی دانش‌آموزان و شهادت تعداد زیادی از آنان توسط رژیم پهلوی در سال 57، تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 و نیز حوادث و جریان‌های گوناگون و مختلفی که در اثنای این حوادث رخ داده است حکایت از این دارد که آمریکای جهانخوار بر خوی ناجوانمردانه و گرگ‌صفت خویش اصرار داشته است.

عبدالرزاق‎نژاد تصریح کرد: اصرار ناجوانمردانه آمریکا همواره ملت ایران و سایر حکومت‌ها را به خروش و اعلام موضع بر علیه آمریکا وادار می‌کند.

وی اذعان داشت: در 13 آبان سالروز این حوادث تلخ، جا دارد همه ما با وحدت‌کلمه در خیابان‌ها و در کوی و برزن با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل تنفر خود را از این سیاست‌های ظالمانه اعلام کرده و در مقاومت و پایمردی همه مظلومان و انقلابیون عالم تاکید کنیم.

عضو شورای شهر بیرجند با اشاره به ضرورت شعار مرگ بر آمریکا، اذعان داشت: با توجه به سیاست‌های خصمانه آمریکا که هر روز ابعاد جدیدتر و شکل تازه‌تری می‌گیرد تکیه بر شعار مرگ بر آمریکا بسیار ضروری است.

این مسئول ادامه داد: این شعار می‌تواند خط و جهت فکری همه انسان‌هایی که اهل مقاومت و پایداری هستند را قوت بخشیده و ثابت نگه دارد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه آمریکا بر مواضع ددمنشانه خود اصرار می‌ورزد، حضور مردم نیز باید همواره قاطع‌تر و پرشورتر در صحنه انقلاب ادامه یابد.

انتهای پیام/69017/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول