اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت

اجرای ۲۶۹ طرح خوداشتغالی برای مددجویان بویراحمدی

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 269 طرح خوداشتغالی برای مددجویان این شهرستان اجرا شده است.

اجرای ۲۶۹ طرح خوداشتغالی برای مددجویان بویراحمدی

زریر انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به اهم برنامه‌های کمیته امداد در راستای کمک به مددجویان و نیازمندان اشاره کرد و گفت: این نهاد حمایتی در تلاش است تا با ارائه خدمات متفاوت خانواده‌های تحت حمایت را به سمت خودکفایی و استقلال مالی هدایت کند.

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد با بیان اینکه ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان برای اجرای طرح‌های خوداشتغالی از برنامه‌های این نهاد به منظور رفع مشکلات مالی و درآمدزایی خانواده‌ها است، گفت: سعی بر این داریم تا جامعه هدف با ایجاد اشتغال‌زایی مضاعف از چرخه حمایت خارج شوند.

این مسئول حمایتی با تاکید بر اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 269 طرح اشتغال‌زایی توسط مددجویان این شهرستان با تسهیلات بانکی اجرا شده، گفت: انتظار می‌رود جامعه هدف با اشتغال‌زایی مضاعف بتوانند درآمدزایی برای خانواده خود داشته باشند.

وی اعتبار هزینه شده در این خصوص را 18 میلیارد و 320 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: تسهیلات پرداختی به مددجویان برای اجرای طرح‌های خوداشتغالی از جمله دامداری، کشاورزی، خدمات، حمل و نقل، مغازه‌داری، پرورش زنبور،صنفی و صنعتی می‌باشد.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد گفت: نظارت به موقع کارشناسان بر طرح‌های اجرا شده مددجویان باعث ایجاد اشتغال پایدار آنان و کمک به رشد اقتصاد خانواده و جامعه می‌شود.

انصاری با تاکید بر این‌که در صورت افزایش اعتبارات میزان سهمیه طرح‌های اشتغال‌زایی افزایش می‌یابند، گفت: استقبال از طرح‌ها رضایت بخش بوده و در راستای اشتغال پایدار گام برداشته می‌شود.

انتهای پیام/82011/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول