اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل:

پرداخت تسهیلات اشتغال و خودکفایی برای 783 مددجو

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال و خودکفایی برای 783 مددجوی مرکز استان اردبیل در دستور کار است.

پرداخت تسهیلات اشتغال و خودکفایی برای 783 مددجو

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل قدیمی عصر امروز در جلسه کمیته کارگروه اشتغال کمیته امداد در اردبیل اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بالغ بر 41 میلیارد و هفت میلیون ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی به خانواده‌های تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: مبلغ پرداختی در اختیار 783 نفر از مددجویان تحت پوشش و افراد بی‌بضاعت قرار گرفته است.

قدیمی با اعلام اینکه در طول این مدت بیش از 37 میلیارد و 557 میلیون ریال برای توان‌افزایی و خودکفایی مددجویان و افراد نیازمند پرداخت شده است، خاطر نشان کرد: تسهیلات پرداختی برای 676 نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی از محل منابع بانکی پرداخت شده است.

این مسئول اضافه کرد: همچنین بالغ بر سه میلیارد و 450 میلیون ریال نیز به 107 نفر از مجریان طرح‌های کار انگیزی از محل منابع امدادی پرداخت شده است.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین اولویت‌ها و سیاست‌های کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی خانواده‌های نیازمند است که با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در صدد هستیم تا مددجویان تحت پوشش را به مرز خودکفایی نزدیک کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: آموزش مهارت شغلی یکی از برنامه‌هایی است که می‌تواند کارآفرینی را در بین جامعه‌ هدف کمیته‌ امداد گسترش دهد و به همین منظور این نهاد با برگزاری کارگاه‌های متنوع آموزشی در زمینه‌های فرشبافی، صنعت و تجارت، طلاسازی، دامپروری و کشاورزی زمینه‌ اشتغال آنان را فراهم می‌آورد.

انتهای پیام/62006/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول