اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

هزینه 1400 میلیون ریالی برای گازرسانی به ناحیه صنعتی گلوگاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: به‌منظور تکمیل زیرساخت‌ها و آماده‌سازی بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری پروژه گازرسانی به ناحیه صنعتی گلوگاه به‌طول 950 متر با صرف هزینه بالغ بر هزار و 400 میلیون ریال انجام شده است.

هزینه 1400 میلیون ریالی برای گازرسانی به ناحیه صنعتی گلوگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد در بازدید استاندار مازندران از دو واحد تولیدی در ناحیه صنعتی گلوگاه اظهار داشت: ناحیه صنعتی گلوگاه دارای زیرساخت‌ها شامل آب، برق، مخابرات و جاده دسترسی است.

وی بیان داشت: به‌منظور تکمیل زیرساخت‌ها و آماده‌سازی بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری، پروژه گازرسانی به این ناحیه به‌طول 950 متر با صرف هزینه بالغ بر 1400 میلیون ریال انجام شده است.

وفایی‌نژاد با اشاره به اینکه برای ساخت کارخانه تولید دان طیور پاک خزر 140 میلیارد ریال هزینه شده است، اظهار داشت: از این مبلغ 35 میلیارد ریال به‌ صورت وام بانکی و مابقی با هزینه سرمایه‌گذار تأمین شده است.

وی ظرفیت تولید این کارخانه را 300 تن در روز اعلام کرد و ادامه داد: در حال حاضر نیز روزانه 100 تن تولید در این واحد تولیدی صورت می‌گیرد.

وفایی‌نژاد با تأکید بر اینکه در احداث این کارخانه از آخرین تجهیزات روز دنیا و تکنولوژی مدرن استفاده شده، اذعان داشت: این مجموعه برای 40 نفر بصورت مستقیم و 200 نفر غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.

استاندار مازندران نیز در این دیدار گفت: اکنون در جنگ اقتصادی با دشمنان قرار داریم و برای موفقیت در جبهه اقتصادی باید جهادی حرکت کنیم.

ربیع فلاح افزود: شهرستان گلوگاه دارای ظرفیت‌ها فراوان بوده و با توجه به دارا بودن سه بخش توسعه کشاورزی، صنعتی و گردشگری باید از تمام فرصت‌ها بیشترین استفاده شود.

وی بیان داشت: باید در این برهه از زمان با استفاده از هم‌افزایی و بهره‌مندی از امکانات مناسب و مشارکت همه‌جانبه برای رشد و بالندگی، از شرق تا غرب استان، گام برداشته تا مازندران به جایگاه واقعی و تعالی برسد.

انتهای پیام/2296/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول