اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر خبر داد

معرفی 40 واحد صنعتی برای اخذ تسهیلات سرمایه در بوشهر

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: به منظور تامین تسهیلات سرمایه در گردش واحدهای صنعتی استان از محل منابع صندوق توسعه ملی، تعداد 40 واحد صنعتی به بانک‌های عامل استان معرفی شده است.

معرفی 40 واحد صنعتی برای اخذ تسهیلات سرمایه در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس تابش صبح امروز در حاشیه نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی استان بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به بخشی از اقدامات این سازمان اعلام کرد:  مجموع تسهیلات سرمایه در گردش 40 واحد صنعتی بیش از 570 میلیارد ریال است که می‌تواند در تثبیت و اشتغالزایی 1842 نفر از واحدهای معرفی شده موثر باشد.

تابش در ادامه گفت: این واحدها شامل مواد غذایی، صنایع شیلاتی، تابلو برق فشار قوی، صنایع الکترونیک، سنگ مصنوعی، پروفیل آهن و غیره در شهرستان‌های بوشهر، جم، دیر، دشتستان و دیگر شهرستان‌های استان است، همچنین پیش‌بینی می‌شود در سال‌جاری تعداد بیشتری از واحدهای صنعتی برای استفاده از تسهیلات سرمایه در گردش معرفی کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به همکاری و پیگیری مستمر این سازمان در رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی استان باید به‌منظور پیگیری مسائل و مشکلات خود یک انجمن فعال و توانمند در استان تشکیل دهند تا سریع‌تر بتوان موضوعات مختلف بخش صنعت را رصد کرده و به سازمان صنعت، معدن و تجارت انعکاس داده تا نسبت به رفع آن اقدام و در صورت نیاز به پیگیری از طریق مرکز کشور اقدام کنیم.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول