اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خواهران بسیج دانشجویی فارس:

«مرگ بر آمریکا» عامل وحدت آزادگان جهان است

مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: «مرگ بر آمریکا» کلید واژه اصلی بیداری اسلامی و عامل وحدت آزادگان جهان است.

«مرگ بر آمریکا» عامل وحدت آزادگان جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مریم زارع پور عصر امروز در جلسه کمیته خواهران ستاد دانشجویی 13 آبان با بیان اینکه 13 آبان نماد استکبارستیزی ملتی است که هر ساله میزان سنجش نفرت عمومی خود را از استکبار جهانی آمریکای جنایتکار در این روز نشان می‌دهد، اظهار داشت: بزرگداشت 13 آبان و شعار محوری «مرگ بر آمریکا» علاوه بر اینکه پشتوانه محکمی برای دولتمردان ما بوده، از اهمیت ویژ‌ه‌ای نیز برخوردار است.

وی با بیان اینکه ملت ایران امروز به مراتب نسبت به سال‌های گذشته دلایل روشن و مستحکم‌تری برای مبارزه با آمریکا دارد و هرگز از آرمان‌های خود دست بر نمی‌دارد، ادامه داد: شعار «مرگ بر آمریکا» که به فرموده رهبر معظم انقلاب مخلوق ملت ایران بوده، ریشه در بنیان‌های اعتقادی و دینی ما دارد و در اساس رمز پیروزی ملت قهرمان ایران است.

مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، «مرگ بر آمریکا» را کلیدواژه اصلی بیداری اسلامی و عامل وحدت آزادگان جهان برشمرد و تصریح کرد: امروز آمریکای جنایتکار که پرونده ظلمت‌زده‌اش پر از قتل و غارت مردم بی‌گناه و آزاده جهان اعم از مسلمان و غیرمسلمان است، در روزگار افول قدرت خود به سر می‌برد.

زارع‌پور متذکر شد: اهالی کاخ سفید به خوبی می‌دانند که آمریکا چه از نظر اقتصادی و چه از نظر سیاسی و اجتماعی در لبه پرتگاه نابودی قرار گرفته است، از این رو به هر شاخه‌ای چنگ می‌زند تا شاید راه نجاتی برای خود بیابد.

وی بیان داشت: بحران بیکاری در آمریکا، جنبش 99 درصدی وال استریت، بدهی‌های مالی داخلی و خارجی، حضور غاصبانه دولت آمریکا در افغانستان، عراق و سوریه و صدها نمونه دیگر به نابودی این دولت کمک قابل توجهی کرده است.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه امروز دولت آمریکا در کنار اوضاع آشفته داخلی و خارجی خود، مهم‌ترین مسیر موفقیت خود را مهار انقلاب شکوهمند اسلامی و پس از آن نابودی آرمان‌ها و ارزش‌های والای آن می‌داند، تأکید کرد: توجه و تمایل دولت آمریکا به گفت‌وگو و مذاکره با ایران برای برون‌رفت از وضعیت فعلی، خط بطلانی بر ادعای انزوای ایران بین ملت‌های جهان است.

زارع‌پور ابراز داشت: امروز جمهوری اسلامی نه تنها در انزوا نیست؛ بلکه از چنان موقعیتی در جهان برخوردار است که حل بحران‌های منطقه بدون حضور ایران ممکن نیست.

وی ابراز داشت: باید با شناخت دقیق این موقعیت حساس، مراقب باشیم تا با ارتکاب اشتباه باعث قدرت گرفتن این مار زخم خورده از اسلام نشویم و به طور ‌حتم اگر آمریکا ذره‌ای سود برای ایران در این رابطه متصور بود به هیچ عنوان دولت‌های غربی برای خراب کردن دیوار بلند و قطور بی‌اعتمادی ملت ایران نسبت به آمریکا از خود بی‌خود نمی‌شدند.

مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس عنوان کرد: امروز باید عامل بسیاری از مشکلات اقتصادی که به عنوان اولویت و خواست اصلی مردم در دستورکار دولت قرار دارد را در داخل مرزها جستجو کرد.

زارع‌پور اضافه کرد: کسانی که برای بهبود وضعیت اقتصادی تمام نگاه خود را به خارج از مرزها معطوف کرده‌اند و منتظر کار دستگاه سیاست خارجی برای بهبود اوضاع اقتصادی هستند، باید بدانند راه برون‌رفت از مشکلات کنونی، آن چیزی است که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تأکید کرده‌اند و آن حمایت از تولید ملی و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی در پایان متذکر شد: ملت بزرگ ایران در آستانه بزرگداشت 13 آبان و ماه محرم‌الحرام، استراتژی بلند عاشورایی «هیهات من‌الذله» را در دستورکار خود قرار داده است و تا آخرین نفس به وعده حق‌الهی «جاءالحق و زهق‌الباطل، ان‌الباطل کان زهوقا» در نبرد با حزب شیطان امیدوارانه مبارزه نرم و سخت می‌کند.

انتهای پیام/2448/ذ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول