اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تسهیل در اشتغال مددجویان

تفاهم‌نامه همکاری بین امداد هرمزگان و انجمن کاریابی‌ها امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی هرمزگان و انجمن صنفی کاریابی‌های غیردولتی این استان امضا شد.

تفاهم‌نامه همکاری بین امداد هرمزگان و انجمن کاریابی‌ها امضا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، به منظور فراهم‌سازی زمینه اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان، تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد هرمزگان و انجمن صنفی کاریابی‌های غیردولتی استان امضا شد.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان پیش از ظهر امروز در مراسم امضا این تفاهم‌نامه گفت: امضا این تفاهم‌نامه می‌تواند برکات زیادی را برای مددجویان تحت حمایت داشته باشد.

مرتضی موصلی به اهداف این تفاهم نامه اشاره کرد و اظهار داشت: از جمله اهداف این تفاهم‌نامه، به کارگماری کارجویان تحت حمایت کمیته امداد، تلاش در جهت ایجاد زمینه خوداتکایی و افزایش سلامت و عزت نفس خانواده‌های نیازمند استان، فراهم‌سازی فرصت مناسب برای اشتغال جامعه مددجوی مستعد و بهره‌گیری مطلوب‌تر از ظرفیت‌ها، امکانات و توانایی‌های بالقوه موجود در استان در جهت اشتغال به کار و تربیت منابع انسانی است.

موصلی تصریح کرد: استان هرمزگان دارای پتانسیل‌های فراوانی است که می‌توان از این ظرفیت‌ها برای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استفاده کرد.

وی افزود: بهره‌گیری مطلوب از این ظرفیت‌ها می‌تواند ارتقا شاخص‌های اشتغال را در استان هرمزگان به همراه داشته باشد.

موصلی خاطر نشان کرد: این تفاهم‌نامه می‌تواند فصل جدیدی در زمینه اشتغال خانواده‌های مددجو را فراهم کرده و برکات زیادی را نصیب این خانواده‌ها کند.

رئیس انجمن صنفی کاریابی‌های غیر دولتی استان هرمزگان نیز گفت: کاریابی‌های استان هرمزگان ثابت کرده‌اند که توانایی‌های زیادی در ایجاد زمینه اشتغال افراد جامعه را دارند.

حمید محمدی یادآور شد: استان هرمزگان ظرفیت‌های خوبی برای ایجاد اشتغال دارد که باید به خوبی از آن استفاده کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد این انجمن بتواند در زمینه اشتغال مددجویان کمیته امداد و سایر نیازمندان جامعه گام‌های بلندی را بردارد.

انتهای پیام/88001/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول