اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر خبر داد

ارائه 127 مورد خدمات عمرانی به مددجویان ابهری

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر از ارائه 127 مورد خدمات عمرانی به مددجویان ابهری خبر داد.

ارائه 127 مورد خدمات عمرانی به مددجویان ابهری

محسن داودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان ابهر در راستای توانمندسازی مددجویان اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات عمرانی به مددجویان یکی از سرفصل‌های مهم در توانمندسازی مددجویان وحل حجم عظیمی از مشکلات آنها می‌شود، گفت: خدمات عمرانی در بخش‌های مختلف شامل خردی مسکن، تعمیر و بازسازی، ایجاد سرویس‌های بهداشتی، حمام و حصار کشی و همچنین ایجاد انشعابات در منازل مددجویان ارائه می شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد ابهر طی نیمه نخست سال جاری ادامه داد: در مدت مذکور 127 مورد خدمات عمرانی به مددجویان ابهری ارائه شده و در این راستا 245 میلیون و 942 هزا ریال اعتبار هزینه شده است.

این مسئول تاکید کرد: خدمات عمرانی با توجه به نیازمندی های مددجویان به آنها ارائه شده است.

* پرداخت 140 میلیون ریال اجاره و ودیعه مسکن به مددجویان ابهری

وی در ادامه با بیان اینکه یکی دیگر از خدمات کمیته امداد در بخش عمرانی پرداخت اجاره مسکن به مددجویان است، افزود: در مدت مذکور 140 میلیون ریال ودیعه و اجاره مسکن به مددجویان پرداخت شده است.

داودی با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال 100 خانوار از خدمات اجاره مسکن کمیته امداد ابهر بهره‌مند شده‌اند، ادامه داد: در این راستا مبلغ 50 میلیون ریال اعتبار هزینه شد ه است.

این مسئول همچنین به پرداخت 9 فقره وام ودیعه مسکن به مددجویان ابهری اشاره داشت و اذعان داشت: مبلغ هزینه شده در این زمینه 90 میلیون ریال است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر در ادامه با اشاره به اینکه خدمات حمایتی کمیته امداد با توجه به نیازهای مددجویان ارائه می‌شود، متذکر شد: امدادگران با بررسی مستمر وضعیت زندگی مددجویان نیازمندی‌های آنها را مورد بررسی قرار داده و نسبت به رفع آن اقدام می کنند.

انتهای پیام/73005/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول