اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 2 میلیارد ریال صدقه در زنجان

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان از جمع‌آوری 2 میلیارد ریال صدقه در شهرستان زنجان خبر داد.

جمع‌آوری 2 میلیارد ریال صدقه در زنجان

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پرداخت صدقه و کمک به نیازمندان یکی از سنت‌های حسنه‌ است که در دین اسلام تاکید بسیاری بر آن شده است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد به منظور ارائه خدمات بهتر به مددجویان اقدام به جمع‌آوری صدقات می‌کند، اضافه کرد: خوشبختانه به علت اطلاع‌رسانی انجام شده این طرح به یکی از پردرآمدترین طرح‌های اجرایی کمیته امداد تبدیل شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به نحوه اجرایی کردن طرح جمع‌آوری صدقات اذعان داشت: این طرح در قالب جمع‌آوری صدقات مردمی از محل صدقات تعبیه شده در منازل، معابر و همچنین صندوق‌های موجود در ادارات انجام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 60 هزار صندوق صدقه در شهرستان زنجان وجود دارد، افزود: در مهر ماه امسال 2 میلیارد ریال صدقه در این شهرستان جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به محل هزینه‌کرد صدقات، افزود: مبالغ جمع‌آوری شده در راستای این طرح برای برطرف کردن مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی و ... مددجویان هزینه می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به سایر طرح‌های اجرایی کمیته امداد افزود: سالانه بیش از 45 طرح مشارکتی توسط کمیته امداد اجرایی می‌شود.

پناهی با بیان اینکه همه طرح‌های اجرایی کمیته امداد برگرفته از سنت‌های حسنه است، اذعان داشت: هر یک از این طرح‌ها با هدف خاصی اجرایی و کمک‌های جمع‌آوری شده در همان نیت تعیین شده برای طرح هزینه می‌شود.

این مسئول با تقدیر از همکاری مردم خیر شهرستان در قالب طرح‌های اجرایی کمیته امداد اظهار داشت: خوشبختانه مردم خیر زنجان همواره یار و یاور امداد در خدمت‌رسانی به جامعه هدف این نهاد هستند.

وی در پایان با اشاره به سایر طرح‌های اجرایی این نهاد در ادامه سال تصریح کرد: یکی از طرح‌هایی که به صورت مناسبتی و همزمان با ماه محرم اجرایی می‌شود، احسان حسینی است که در قالب این طرح نذورات مردمی جمع‌آوری و در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

انتهای پیام/73005/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول