اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر گرگان:

استعلام امنیتی شهردار گرگان باقی مانده ‌/ کوتاهی از طرف شورا نبوده است‌

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اینکه تنها استعلام امنیتی شهردار گرگان برای صدور حکم باقی مانده است گفت: در طولانی شدن صدور حکم شهردار کوتاهی از طرف شورا نبوده است.

استعلام امنیتی شهردار گرگان باقی مانده ‌/ کوتاهی از طرف شورا نبوده است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نبی‎الله هزارجریبی امشب در جلسه بیست‎و‎یکم رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان در پی انتقادها و برخی مصاحبه‎های اعضای شورای شهر با رسانه‎ها اظهار داشت: در روز اول که هر 13 نفر به عنوان عضو شورا انتخاب شدیم با هم هم‎قسم شدیم که تفکر شورایی داشته باشیم و هر 13 نفر با اتحاد با یکدیگر کار کنیم.

وی ادامه داد: در روزی که شهردار گرگان نیز انتخاب شد پس از انتخاب قول دادیم که همه برای پیشبرد اهداف شهر با شهردار همکاری کنیم و برای شروع به کار صادقلو با تمام قوا همکاری داشته باشیم.

نایب رئیس شورا در ادامه با ارائه گزارش کار از روند پیگیری حکم شهردار گرگان خاطرنشان کرد: تا به امروز پنج سفر سه روزه به تهران و وزارت کشور از طرف اعضای شورای اسلامی شهر برای صدور حکم شهردار گرگان انجام شده است.

توقف پاسخ امنیتی شهردار گرگان به دلیل تغییر و تحولات در وزارت اطلاعات

هزارجریبی افزود: تا به امروز 50 پرونده برای صدور حکم شهرداری به وزارت کشور رفته که حکم حدود نیمی از آن صادر شده و باقی در مرحله صدور قرار دارد که پرونده شهردار گرگان نیز یکی از آن باقی مانده‎ها است.

وی بیان کرد: در پیگیری‎های انجام شده در ششمین سفر که هم اکنون نیز در حال انجام است، مشخص شد که آخرین استعلام مربوط به نهاد امنیتی باقی مانده است.

هزارجریبی متذکر شد: این طولانی شدن پاسخ امنیتی شهردار گرگان به دلیل تغییر و تحولات در وزارت اطلاعات است که برابر مذاکرات انجام شده مشخص شد فردی که در قسمت صدور تائید صلاحیت است مشخص شده و پرونده در حال انجام است.

وی تاکید کرد: اداره کل اطلاعات در گلستان پاسخ مثبت خود را به تهران ارائه کرده و ما نیز منتظر اقدام وزارت کشور هستیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: در خصوص بازخرید بودن صادقلو هم جای نگرانی نیست، چون با دستور وزارت کشور این مشکل برطرف می‎شود.

وی در پایان ابراز داشت: در نهایت در صورتی که تائیدیه شهردار هم نیاید به سرعت بر روی شخص دیگری تصمیم‎گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/83004/ش‌30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول