اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شادگان:

مردم در روز 13 آبان مواضع استکبارستیزانه خود را نشان می‌دهند

امام جمعه شادگان گفت: مردم در روز 13 آبان مواضع استکبارستیزانه خود را نشان می‌دهند.

مردم در روز 13 آبان مواضع استکبارستیزانه خود را نشان می‌دهند

حجت‌الاسلام سیدمجید شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: در آستانه یوم‌الله دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی قرار داریم که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: 13 آبان در دل خود حوادث مهمی را به ثبت رسانده است و به همین دلیل این روز به یوم‌الله 13 آبان معروف شده است.

امام جمعه شادگان ادامه داد: حضور هر ساله ملت ایران در راهپیمایی باشکوه 13 آبان نیز نشانگر این است که مردم نیز به اهمیت این روز باشکوه واقف هستند.

شرفی تصریح‌ کرد: امسال نیز ملت ایران اسلامی در سرتاسر این کشور همچون سالیان گذشته و بلکه باشکوه‌تر حضور خواهند داشت و مواضع استکبارستیزانه خود را به همه جهانیان نشان خواهند داد.

وی اضافه‌کرد: آمریکا و کشوهای استعماری ظلم زیادی را به ملت‌های مستضعف وارد کرده و به همین دلیل نیز ملت مسلمان و آزاده ایران فریاد مرگ آنها را سر می‌دهند.

امام جمعه شادگان خاطرنشان‌کرد: در واقع مستکبران و در راس آنها آمریکا قصد دارند با با فشار و اعمال تحریم ملت ایران را از مواضع انقلابی خود دور کنند در حالی که آنها به هیچ وجه به این آرزوی شوم خود نخواهند رسید.

شرفی افزود: با وجود تبلیغات و جنگ رسانه‌‌ای آنها فردا خواهیم دید که ملت ایران چگونه حضوری پرشور خواهند داشت و از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند.

وی گفت: در شادگان نیز مردم همیشه در صحنه و عشایر غیور منطقه همراه با دیگر قشارهای مردمی در سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/72008/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول