اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای اطلاع‌رسانی قزوین با صدور بیانیه‌ای

قدرت و کینه ایرانیان در 13 آبان ماه دوباره تجلی می‌یابد

شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین با صدور در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنایات و توطئه‌های آمریکای جنایتکار از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نمی‌شود و قدرت و کینه ایرانیان در 13 آبان ماه امسال دوباره تجلی می‌یابد.

قدرت و کینه ایرانیان در 13 آبان ماه دوباره تجلی می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، در بیانیه شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین به مناسبت یوم‌الله 13 آبان آمده است: وقایع الهام بخش سیزدهم آبان ماه در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی در شمار رخدادهای آموزنده و عبرت‌انگیز قرار می‌گیرد و نیازی حیاتی برای ملت‌های آزادی خواه جهان است.

در ادامه این بیانیه آمده است: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران در سال 58 به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) جزو خاطراتی از نظام پر صلابت و مقدس جمهوری اسلامی است که هر ساله ضمن یادآوری جنایت‌ها، خباثت‌ها و خیانت‌های آمریکای جنایت کار، روح استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی ملت غیور و قهرمان ایران اسلامی را به رخ استکبار جهانی می‌کشد و همواره از آن به عنوان یکی از اصول غیر قابل تغییر در انقلاب اسلامی دفاع کرده است.

این بیانیه می‌افزاید: بی‌شک تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نقطه عطف مبارزات بی‌‌وقفه ملت ایران در مقابل زیادی‌ خواهی‌ها، یاوه‌گویی‌ها، تجاوزگری‌ها و خوی استکباری حاکمان آمریکاست.

این بیانیه اضافه می‌کند: امروز با وجود گذشت 34 سال از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران، هر کشوری که سیاست‌های دیپلماسی خود را بر پایه روحیه استکباری استقرار سازد مورد اعتراض ملت غیور ایران اسلامی قرار می‌گیرد.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: اخذ تاکتیک نرمش قهرمانانه فرصتی برای راستی آزمایی و اثبات صداقت آمریکا در خصوص پرونده هسته‌ای است اما اظهارات و موضع‌گیری‌های مقامات و نهادهای آمریکایی در هفته‌های اخیر حاکی از ناتوانی حاکمان کاخ سفید برای پذیرش حقوق قانونی و مسلم ملت ایران است و با وجود در اختیار داشتن چنین فرصت طلایی همچنان بر طبل تشدید تحریم و فشار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌کوبند.

این بیانیه می‌افزاید: جنایات و توطئه‌های آمریکای جنایتکار از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نمی‌شود و قدرت و کینه ایرانیان در 13 آبان ماه امسال دوباره تجلی می‌یابد و این بدان معناست که با زبان زور نمی‌توان با جمهوری اسلامی ایران سخن گفت بلکه با این نظام مقدس باید از درب احترام و تکریم وارد شد و حقوق قانونی ملت ایران را به رسمیت شناخت.

در ادامه این بیانیه آمده است: قطعاً مردم استان قزوین در یوم‌الله سیزدهم آبان ماه امسال پر صلابت‌تر از سال‌های گذشته در راستای تحقق منافع ملی خود که حقوق هسته‌ای مصداق بارزی از آن است ندای آزادی خواهی سر می‌دهند.

انتهای پیام/77002/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول