اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بابل:

13 آبان بیانگر قدرت ایمان در مقابل سلطه بود

معاون سیاسی امنیتی فرماندار بابل گفت: 13 آبان بیانگر قدرت ایمان و عمل در مقابله با سلطه بود.

13 آبان بیانگر قدرت ایمان در مقابل سلطه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، محمد زاهدپاشا صبح امروز در جلسه شورای اداری فرمانداری بابل درباره برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان اظهار داشت: سه حادثه مهم تبعید امام، شهادت دانش‌آموزان مقابل دانشگاه تهران، تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان در 13 آبان، حماسه‌ای را برای کشور ما رقم زد که تا امروز دست آورد آن به جهان صادر و منجر به بیداری آزادی‌خواهان شد.

وی بیان داشت: امام خمینی(ره) با اعتراض به لایحه کاپیتالایسیون به همه بشر آموخت که هر جا سلطه و استکبار باشد آزادی‌خواهانی هستند که علیه آنها به میدان آمده و آرامش آنها را برهم خواهند زد.

زاهدپاشا با اشاره به اینکه 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با دوراندیشی امام خمینی(ره) و رهبری مقام معظم انقلاب این پیام را در خود نهادینه کرده که اگر نظام سلطه بخواهد بر کشور ما غلبه کند حتی دانش‌آموزان با دستان خالی در مقابل آنها خواهند ایستاد و اجازه هیچ‌گونه دخالتی به آنها نمی‌دهند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار بابل به دوراندیشی امام خمینی(ره) اشاره و گفت: حقانیت سخن امام خمینی(ره) همین بس که سفارت آمریکا را لانه جاسوسی دانست و امروز همه جهان به این اصل رسیدند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

زاهدپاشا گفت: 13 آبان متعلق به دانش‌آموزان نیست بلکه حضور گسترده وظیفه همه آحاد جامعه به‌وی‍ژه در این شرایط حساسی که استکبار تمام توان خود را علیه کشور و نظام ما به کارگرفته است تا بار دیگر فتنه آشوب‌گران مکار را خنثی کنند.

وی اذعان داشت: خواستار تعامل تمام مدیران و دستگاه‌های اداری از جمله ائمه جمعه، حوزه مقاومت بسیج، آموزش و پرورش و همه اقشار مردم برای بهتر اجرا کردن برنامه 13 آبان هستیم.

وی خواستار مشارکت بیشتر دانشگاه‌ها شد و بیان داشت: مسیر راهپیمایی در این شهرستان از سبزه میدان به سمت بازار و امامزاده قاسم است.

زاهدپاشا خاطرنشان کرد: نظامیان به مسائل ترافیکی و امنیتی مسیر راهپیمایی توجه داشته و بخشداران نیز به تبلیغات شهری و محیطی با توجه به ظرفیت بخش‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/86009/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول