اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراوان خبر داد

حضور یکپارچه مردم سراوان در راهپیمایی 13 آبان

امام جمعه سراوان گفت: فردا تمام مردم از اقشار مختلف، یکپارچه در راهپیمایی 13 آبان ماه شرکت می‌کنند.

حضور یکپارچه مردم سراوان در راهپیمایی 13 آبان

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: برگزاری راهپیمایی 13 آبان ماه اوج خشم و انزجار ملت ایران اسلامی از استکبار است.

امام جمعه سراوان عنوان کرد: تسخیر لانه جاسوسی از حرکت‎های منحصر به فرد در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که فریاد آزادگی و استکبار ستیزی ملت قهرمان ایران را در صحنه جهانی طنین انداز کرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه فردا شعار «مرگ بر آمریکا را بلند تر فریاد خواهیم زد» ادامه داد: تا زمانیکه صداقت خود را نسبت به ملت ایران نشان نداده‌اند، ما همچنان شعار مرگ بر آمریکا را مستمر و محکم فریاد می‌زنیم.

وی اذعان داشت: آمریکا جنگ را برای ملت ایران تحمیل کرد، حقوق ملت ایران را ضایع کرد و هم اکنون هم حقوق هسته‌ای ملت ایران را می‌خواهد ضایع کند، با این حال چگونه شعار «مرگ بر آمریکا» را سر ندهیم.

امام جمعه سراوان اذعان داشت: با این وجود دین اسلام به ما  توصیه به تعامل می‌کند که در صورتی که طرف مقابل دست دوستی و صلح و آرامش دهد، ما نیز این رفتار آنها را بررسی و در این زمینه  پیرو دستور و امر مقام معظم رهبری هستیم.

انتهای پیام/75004/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول