اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش راور:

پاسداشت 13 آبان رسالت مهم آموزش و پرورش است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان راور گفت: زنده نگه‌داشتن یوم‌الله 13 آبان و پاسداشت آن به نسل‌های آینده از رسالت های مهم و خطیر دستگاه تعلیم و تربیت است.

پاسداشت 13 آبان رسالت مهم آموزش و پرورش است

علی علی‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: دانش‌آموزان راور همگام با هم، متحد و یک‌پارچه با سایر اقشار جامعه برای شرکت در راهپیمایی پرشور یوم‌الله 13 آبان آماده شده‌اند.

وی تصریح کرد: 13 آبان روزی است که استکبار ظالم جهانی در برابر رشادت‌ها و دلاوری‌های دانشجویان و دانش‌آموزان غیور ایران اسلامی زانو زد، زیرا با تسخیر لانه جاسوسی طومار آمریکای جنایتکار، دروغگو و غیرقابل اعتماد برای همیشه در هم پیچیده شد.

مدیر آموزش و پرورش راور افزود: 13 آبان یادآور حوادث تلخ و سرنوشت‌ساز همچون تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال 43، به شهادت رساندن دانش‌آموزان انقلابی در سال 57 توسط دژخیمان رژیم منحوس پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 است که از حوادث بزرگ و الهام‌بخش، آموزنده و ظرفیت‌ساز برای ادامه مبارزه با استکبار جهانی به شمار می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: بی‌شک زنده نگه‌داشتن این روز و پاسداشت آن به نسل‌های آینده از رسالت‌های مهم و خطیر دستگاه تعلیم و تربیت است و به همین منظور فرهنگیان و دانش‌آموزان راور همگام با سایر اقشار جامعه در تداوم تاریخی بلند برای فردایی دیگر علیه ستمگران جهان دوشادوش هم در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز با حضور گسترده خود شعار کوبنده «مرگ بر استکبار» و «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند.

به گزارش فارس، آموزش و پرورش راور با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از مردم همیشه در صحنه راور دعوت کرد برای پاسداشت خون شهدا و بیعتی دوباره با امام راحل و رهبری در راهپیمایی 13 آبان با حضور پویا و سرشار از غیرت دینی شرکت و حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

انتهای پیام/2446/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول