اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

بهر‌ه‌مندی از آیات قرآن بهترین شیوه برای ترویج دین در جامعه است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: قرآن مجید برای تمام نسل‌ها و اعصار حجت و راهنما است و از این رو بهترین شیوه برای ترویج دین در جامعه استفاده از آیات قرآن است.

بهر‌ه‌مندی از آیات قرآن بهترین شیوه برای ترویج دین در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد قطبی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از مؤسسه جامعه‌القرآن و دیدار با شرکت‌کنندگان در دوره یک‌ساله حفظ قرآن با اشاره به ویژگی‌های متعدد کلام‌الله مجید اظهار کرد: در بین تمام معجزاتی که خداوند در اختیار برگزیدگان خویش  قرار داده، این تنها معجزه خاتم پیامبران (ص) است که مربوط به یک دوره، نسل و شخص خاص نبوده و برای تمام افرادی که از قرآن بهره می‌گیرند، معجزه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه حافظان قرآن، حاملان اعجاز آخرین فرستاده خدا به سوی جهانیان هستند، ادامه داد: قرآن مجید برای تمام نسل‌ها و اعصار حجت و راهنما است و تمام انسان‌ها، خطاب آیات آن هستند و از این رو استفاده از آیات قرآن به عنوان بهترین  شیوه برای ترویج دین در جامعه محسوب می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: زمانی که یک نفر به این شایستگی دست پیدا می‌کند که حافظ آیات قرآن و حامل این اعجاز باشد به جایگاه ویژه و خاصی دست یافته است و باید تمام تلاش خویش را به کار بگیرد تا آن را از دست ندهد.

وی اضافه کرد: حضور در این مرکز که  حافظان بسیاری تربیت کرده ،برکات خاصی را به دنبال دارد و در واقع این مراکز نور و قطعه‌ای از بهشت بوده و توفیق ویژه‌ای بوده که نصیب تک تک شما شده است.

قطبی تاکید کرد: شما باید تلاش کنید تا این حس را با خود به مکان‌های مختلفی که رفت و آمد می‌کنید و با افرادی که در تماس هستید، انتقال بدهید.

به گزارش فارس، در این بازدید  که معاون قرآن و عترت و کارشناس قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز حضور داشتند، مدیر مؤسسه جامعه‌القرآن اصفهان توضیحاتی را در زمینه چگونگی فعالیت‌های این مؤسسه در سطح شهر و نظارت بر شعب متعدد آن ارائه کرد.

انتهای پیام/63006/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول