اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر منطقه جنوب اتحادیه تشکل‌های قرآن عنوان کرد

مسابقات قرآنی گامی در راستای قطب قرآنی شدن استان فارس

دبیر منطقه جنوب اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت گفت: مسابقات قرآنی گامی در راستای قطب قرآنی شدن استان فارس است.

مسابقات قرآنی گامی در راستای قطب قرآنی شدن استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله، حجت‌الاسلام منصور برزگر با اشاره به آغاز رسمی مسابقات حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم استان فارس اظهار کرد: این مسابقات با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت منطقه جنوب کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس، اداره کل آموزش و پرورش، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و سپاه فجر استان فارس برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات عموم مردم ولایتمدار استان فارس شرکت می‌کنند و فضای این استان پهناور بیش از پیش قرآنی و معنوی خواهد شد و زمینه قطب قرآنی شدن فارس مهیا می‌شود.

برزگر ادامه داد: مرحله شهرستانی مسابقات در حال برگزاری است و مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله و بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) تاثیرگذارترین مؤسسات قرآنی در پیشبرد روند ثبت‌نام و برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات سراسری حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم استان فارس بوده‌اند.

برزگر تصریح کرد: بیش از هزاران نفر از سوی این دو مؤسسه در مسابقات قرآن کریم شرکت کرده و فضای استان فارس قرآنی و معنوی شده است و با اطمینان می‌توان گفت تمام مردم ولایتمدار این استان در برگزاری مسابقات قرآن کریم سهیم بوده‌اند.

وی گفت: رایزنی‌ها و هماهنگی‌های لازم از سوی مسئولان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس با توجه ویژه آیت‌الله ایمانی نماینده ولی‌فقیه در فارس برای برگزاری مرحله کشوری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در شهر مقدس شیراز صورت گرفته است تا شاهد برگزاری مناسب این مسابقات نسبت به مراحل مشابه باشیم.

به گزارش فارس، بیش از 5 هزار نفر از قاریان و حافظان مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله در مسابقات سراسری قرآن کریم فارس شرکت کردند و تاکنون بارها عنوان شده که این استان از نظر فعالیت تشکل‌های قرآنی در کشور پیشتاز است.

انتهای پیام/2448/ز/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول