اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‏آموزی شاهرود:

دانش‏آموزان با قرآن و عترت بیشتر آشنا شوند

رئیس سازمان بسیج دانش‏آموزی شاهرود گفت: امروز باید دانش‏آموزان با قرآن و عترت بیشتر آشنا شوند تا نقشه‏های دشمن خنثی شود.

دانش‏آموزان با قرآن و عترت بیشتر آشنا شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ظهر امروز در گرامیداشت هفته بسیج دانش‏آموزی، محفل انس با قرآن در بسیج دانش‏آموزی شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که در گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و 36 هزار شهید دانش‎آموز و با حضور بیش از 200 نفر از دانش‎آموزان بسیجی واحد علامه حلی و فرهنگیان و مسئولان بسیج دانش‎آموزی و آموزش و پرورش در سالن اجتماعات این واحد مقاومت برگزار شد، قاری بسیجی سید یوسف حسینی و حافظ بسیجی محمد خاکپاش و گروه تواشیح دانش‏آموزی قدر به اجرای برنامه پرداختند.

در حاشیه این مراسم، مسئول بسیج دانش‏آموزی شاهرود با بیان هدف برگزاری این مراسم گفت: وظیفه داریم دانش‏آموزان را با قرآن و عترت آشنا کنیم و برگزاری این محافل در جهت تشویق و ترغیب دانش‏آموزان به قرآن است.

محمدمهدی اسماعیلی تصریح کرد: هفته بسیج دانش‏آموزی بهترین زمان برای آشنایی دانش‏آموزان با وظایفشان در برهه کنونی بوده و یکی از وظایف آنان، آشنایی با قرآن و عترت است که باعث بالا رفتن معرفت و بصیرت آن‎ها می‏شود.

وی بیان کرد: دشمنان ما با اسلام مخالف هستند و نمی‏خواهند دانش‏آموزان ما با قرآن و عترت مأنوس شوند؛ چرا که تلاش آن‎ها در به دام انداختن نوجوانان و جوانان ما بی‎اثر می‏شود و این بهترین راه مقابله با تهدیدات دشمنان است.

انتهای پیام/2249/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول