اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان محمودآباد خبر داد

افتتاح پایگاه بسیج رسانه محمودآباد

فرمانده سپاه شهرستان محمودآباد از افتتاح پایگاه بسیج رسانه در هفته بسیج امسال در این شهرستان خبر داد.

افتتاح پایگاه بسیج رسانه محمودآباد

قاسم حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد با تاکید بر نقش بی‌بدیل رسانه در انعکاس دستاوردهای نظام و انقلاب تصریح کرد: همان‌طوری که جهادگران عرصه رسانه در دوران دفاع مقدس و در جنگ سخت دوشادوش رزمندگان، لحظه‌های ماندگار و به یادماندنی را ثبت کردند، امروز نیز در جنگ نرم دشمن با روشنگری و بیان خدمات نظام به مردم مبارزه‌ای تمام قد با دشمنان نظام و انقلاب دارند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان محمودآباد خبرنگاران را سربازان خط مقدم جنگ نرم برشمرد و افزود: با توجه به هجمه عظیم دشمن برای گمراه کردن مردم به‌ ویژه نسل جوان کشورمان در فضای مجازی و شبکه‌های وابسته به استکبار، این خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه و اطلاع‌رسانی هستند که با همت والای خود توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: البته شهدای زیادی نیز در قشر فرهیخته و تأثیرگذار رسانه به یادگار مانده‌اند که چه در جنگ تحمیلی و چه امروز برای ارسال پیام انقلاب اسلامی به سراسر دنیا از هیچ خطری هراس ندارند.

وی با اشاره به اهمیت ساماندهی خبرنگاران متعهد شهرستان محمودآباد در قالب شجره طیبه صالحین و بسیج رسانه یادآور شد: در هفته بسیج، پایگاه بسیج رسانه محمودآباد با حضور مسئولان استان و این شهرستان افتتاح می‌شود.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان محمودآباد در پایان ابراز امیدواری کرد؛ با استقرار پایگاه بسیج رسانه، خبرنگاران علاقه‌مند حوزه بسیج بیش از گذشته اقدامات بسیج را انعکاس داده تا قدرت عظیم بسیج بر همه دنیا همچون همیشه ثابت شود.

انتهای پیام/86013/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول