اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

حضور پرشور هنرمندان و اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی 13 آبان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنرمندان و اصحاب رسانه این استان هم‌چون دیگر اقشار جامعه با حضور در راهپیمایی 13 آبان انزجار خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

حضور پرشور هنرمندان و اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی 13 آبان

امین کمالوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به پیش‌رو بودن ایام‌الله 13 آبان‌ ماه اظهار کرد: 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره روز تقابل حق و باطل بوده و به همین دلیل یک‌سال پس از شهادت دانش‌آموزان و درست در سالروز 13 آبان 58 ایران اسلامی شاهد جلوه دیگری از این رویارویی میان جبهه حق علیه باطل بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که در روز 13 آبان ماه 58 حیات سیاسی مملو از خباثت آمریکا و عملکرد سازمان سیا در ایران خاتمه داده شد و مزدورانی که پس از پیروزی انقلاب به فتنه‌انگیزی و ماجراجویی علیه نهضت اسلامی ایران مشغول بودند دستگیر و لانه جاسوسی (سفارت) تعطیل شد.

وی در ادامه 13 آبان را از خاطره‌انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی عنوان کرد و گفت: 13 آبان برگ زرین دیگری از افتخارات ملت بزرگ ایران اسلامی است که در مقابله با استکبار جهانی و زورگویی‌های آمریکا و اسرائیل جنایتکار ایستادگی و مقاومت کرد.

این مسئول فرهنگی و هنری با بیان این‌که دانش‌آموزان و دانشجویان در 13 آبان استکبارستیزی خود را به نمایش گذاشتند، گفت: شرکت مردم در راهپیمایی 13 آبان نشان‌دهنده تداوم مبارزه با استکبار جهانی است و حضور در این راهپیمایی تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدا و امام شهدا است.

کمالوندی با اشاره به حضور هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی در راهپیمایی 13 آبان اذعان کرد: هنرمندان استان با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان بصیرت خود را به نمایش می‌گذارند.

وی با اشاره به این‌که حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان ثابت می کند ملت ایران هم‌چنان پای آرمان‌ها و ارزش‌های خود ایستاده‌ است، متذکر شد: با وجود اینکه 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد مردم ایران هنوز پای آرمان‌های انقلاب اسلامی مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که امروز جهان دریافته که سفارتخانه‌های آمریکایی جاسوس‌خانه است، اذعان داشت: ملت شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد با حضور در راهپیمایی 13 آبان انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش می‌گذارند.

کمالوندی با تاکید بر این‌که هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد هم‌چون دیگر اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی 13 آبان ماه امسال حضور پرشوری دارند، گفت: مردم همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد با حضور خود در راهپیمایی 13 آبان و با فریاد مرگ بر آمریکا تنفر و انزجار خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول