اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رشت:

دشمن توان خود علیه نظام را در رسانه‌ها به‌کار برده است

امام جمعه موقت رشت به فعالیت برخی اقدام‌ها در راستای اهداف دشمن در رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: دشمن تمام توان خود علیه نظام اسلامی را در رسانه‌ها به‌کار برده است.

دشمن توان خود علیه نظام را در رسانه‌ها به‌کار برده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد: نهضت کربلا باید زنده و پویا بماند.

وی بر تبیین قیام عاشورا برای مردم تأکید کرد و افزود: باید به طور گسترده به زوایای قیام کربلا پرداخته شود.

شفیعی‌زاده خواستار تشریح اهداف قیام امام حسین (ع) شدو تصریح کرد: آثار قیام کربلا برای مردم گفته شود.

خطیب موقت رشت داشتن بصیرت، بینش و آگاهی را یکی از موارد مهم در حادثه عاشورا خواند و بیان کرد: تأثیر واقعه کربلا در اسلام نشأت گرفته از بی‌بصیرتی مردم در زمان امام حسین (ع) بود.

وی ارتقای بصیرت مردم در تحقق اهداف آرمان‌های نظام اسلامی را مهم دانست و خاطرنشان کرد: واقعه کربلا پس از 40 سال غفلت با بی‌بصیرتی مردم اتفاق افتاد.

شفیعی‌زاده ‌با بیان اینکه راز واقعه کربلا در انقلاب اسلامی روشن شد، تصریح کرد: با توجه به اتفاق‌های سال 78 و 88 مردم متوجه حوادث واقعه کربلا شدند.

وی اضافه کرد: افرادی که برای به ثمر رساندن انقلاب اسلامی قبل از انقلاب در زندان‌ها شکنجه می‌شدند و پس از پیروزی انقلاب در جبهه‌ها بودند بصیرت خود را از دست دادند و مقابل انقلاب ایستادند. 

*بمباران تبلیغاتی دشمن در تغییر افکار مردم/دشمن توان خود را علیه نظام در رسانه‌ها به‌کار برده است

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه دشمن با تبلیغات گسترده تلاش می‌کند افکار مردم را تغییر دهد، یادآور شد: دنیای غرب اکنون مردم ایران را بمباران تبلیغاتی می‌کند.

وی با تصریح بر اینکه برخی از ایادی دشمن از مطبوعات و رسانه‌ها سر بر آوردند، متذکر شد: دشمن تمام توان خود علیه نظام اسلامی را در رسانه‌ها به‌کار برده و توفیق‌هایی نیز در این عرصه داشته‌اند.

شفیعی‌زاده با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم واقعه کربلا و عاشورا دوباره تکرار شود، یادآور شد: عده‌ای که در کنار علی (ع) جنگیدند در حادثه عاشورا آن جنایت‌بی‌نظیر در تاریخ را خلق کردند. 

*شکستن هیمنه استکبار در 13 آبان/مرگ بر آمریکا شعار همیشگی ملت ایران

وی 13 آبان را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خواند و خاطرنشان کرد: هیمنه استکباری آمریکا در 13 آبان توسط فرزندان ایران اسلامی شکسته شد.

امام جمعه موقت رشت، تبعید امام (ره)، کشتار دانش‌آموزان در جلوی دانشگاه تهران در رژیم گذشته و تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 از جمله وقایع 13 آبان ذکر کرد و افزود: تسخیر لانه جاسوسی اوج شکستن هیمنه آمریکا بود.

وی با بیان اینکه اکنون لانه جاسوسی بودن سفارت آمریکا پس از 34 سال برای اروپایی‌ها مشخص شده است، تصریح کرد: آمریکا به همپیمانان خود نیز رحم نکرده و از آنها جاسوسی می‌کند.

شفیعی‌زاده مرگ بر آمریکا را شعار همیشگی مردم ایران خواند و یادآور شد: مردم در 13 آبان موضع و تکلیف خود را در برابر استکبار مشخص می‌کند. 

*عوام‌فریبی آمریکا در مذاکرات 1+5

وی به مذاکره ایران و 1+5 اشاره کرد و گفت: امیدواریم مسئولان سیاست خارجی و حقوقی ایران از شرافت ملت دفاع کنند.

خطیب موقت رشت با تأکید بر اینکه عوام‌فریبی آمریکا و رژیم صهیونیستی در مذاکرات مشخص است، یادآور شد: ملت ایران دارای خطوط قرمزی است و این امر باید در مذاکرات لحاظ شود.

وی با تصریح بر اینکه ملت ایران از خطوط قرمز خود عدول نمی‌کند، خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ اعتمادسازی از طرف آمریکا انجام نشده و تنها فضاسازی می‌کنند.

شفیعی‌زاده موضوع هسته‌ای را بهانه‌ای برای دشمنان دانست و یادآور شد: استکبار به دنبال سقوط و سرنگونی نظام اسلامی است. 

ضرورت ترویج فریضه امر به معروف

وی به هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر همزمان با آغاز ماه محرم اشاره کرد و افزود: مردم گیلان با آمران به معروف و نهی از منکر همکاری دارند و مومنان در این راستا تلاش می‌کنند.

امام جمعه موقت رشت امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه همگانی خواند و خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر از اهداف قیام امام حسین (ع) است.

انتهای پیام/84001/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول