اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

دستگاه قضایی با اقتدار با رسانه‏های ضداسلامی برخورد کند

امام جمعه سمنان با اشاره به توهین روزنامه «بهار» به اصول دینی تأکید کرد: دستگاه قضایی با اقتدار با رسانه‏های ضداسلامی برخورد کند.

دستگاه قضایی با اقتدار با رسانه‏های ضداسلامی برخورد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاه‌چراغی ظهر امروز در خطبه‏های آیین سیاسی ـ عبادی و وحدت‏بخش نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم و مسئولان این استان در میعادگاه نماز جمعه سمنان برگزار شد، به انتشار مقاله توهین‏آمیز در روزنامه «بهار»، یک روز مانده به عید سعید غدیر خم اشاره کرد و این قبیل اقدامات را مورد پسند دشمن دانست.

وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی امروز از قوه قضائیه به عنوان رکن رکین نظام اسلامی می‏خواهند تا قاطعانه با متخلفان برخورد کند.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: دستگاه قضایی کشورمان باید با تفرقه‏آفرینان و دین‏ستیزانی که در روزنامه‏ها یا سایر رسانه‏های خود دست به کار شده‏اند و خلاف دین اسلام می‏نویسند و نیات شوم دشمنان اسلام و انقلاب را در کشور پیاده می‏کنند، برخورد کند. 

«فرزند کمتر، زندگی بهتر» شعار اسلام نیست

امام جمعه سمنان همچنین با اشاره به بیانات اخیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه ایران ظرفیت 150 میلیون نفر جمعیت را دارد، اظهار داشت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران امروز در حال افزایش است.

شاه‌چراغی ادامه داد: بخش مهمی از این اقتدار به واسطه وجود جوانان متعهد و مؤمن آن است و این صلابت که ناشی از نسل جوان است باید همواره حفظ شود.

وی با بیان اینکه ازدیاد نسل باید در جامعه ترویج شود، گفت: شعار «فرزند کمتر، زندگی بهتر» شعار اسلام و مسلمانان نیست.

امام جمعه سمنان ادامه داد: دشمن از طریق کاهش جمعیت جوان کشور و سوق دادن هرم جمعیتی به سمت پیری، می‌خواهد اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در جهان از بین ببرد.

انتهای پیام/2249/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول