اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ارومیه:

اصحاب رسانه باید وحدت را محور قلم‌زنی خود قرار دهند

امام جمعه موقت ارومیه گفت: اصحاب رسانه نیز ضمن هوشیاری از حیله‌های دشمن باید وحدت را محور قلم‌زنی خود قرار دهند.

اصحاب رسانه باید وحدت را محور قلم‌زنی خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام کاظم سلامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در خطبه اول، اظهار داشت: خون امام حسین و عزاداری ماه محرم عامل بقای اسلام است.

سلامتی متذکر شد: اگر مجالس عزای اهل بیت (ع) بر پا نمی‌شد راه امام حسین (ع) از یاد می‌رفت و امروز هیچ کس ظالم و مظلوم را نمی‌شناخت و سعادت بشریت تامین نمی‌شد.

وی تصریح کرد: مجالس امام حسین (ع) باید طوری برنامه‌ریزی شود که هر کس وارد این مجالس عزاداری می‌شود در لحظه خروج گناهانش بخشیده شود و معرفت و شناخت او افزایش یابد.

وی ادامه داد: انسان باتقوا در مسائل زندگی خود میانه‌روی و اعتدال را رعایت می‌کند و این رعایت اعتدال نشانه تقوا است و تواضع در رفتار و اخلاق ، انسان و جامعه را به تقوای الهی نزدیک می‌کند.

سلامتی به گفتگوهای ایران در ژنو اشاره و عنوان کرد: هفته آینده گفتگوهای اصلی ایران با رویکرد چانه زنی برای رفع تحریم‌ها خواهد بود و امید است گروه 1+5 صداقت خود را نشان دهد و به گفتگوهای خود مبنی بر حل مسایل هسته‌ای ایران عمل کند.

وی افزود: مذاکره کنندگان ایرانی ضمن حفظ اقتدار ایران در راستای رفع تحریم‌ها و اثبات حق ایران مبنی بر استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای اقدام نماید.

سلامتی به شهادت 14 نفر از رزمندگان ایران اسلامی به دست تروریست‌های شرق کشور اشاره کرد و اظهار داشت: شهادت این جوانان مظلوم را به مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌‌کنم و انتظار داریم دستگاه‌‌های نظامی برخورد جدی در این زمینه داشته باشند.

امام جمعه موقت ارومیه افزود: از نیروهای مسلح می‌خواهیم انتقام این شهیدان را گرفته و درس عبرت به این تروریست‌ها بدهند.

سلامتی خاطرنشان کرد: موضوع بعدی رسوایی شنود رهبران کشورهای اروپایی و غربی توسط سیستم اطلاعاتی آمریکا بوده و این حرکت یک حرکت غیر قانونی، غیر اخلاقی و غیر اسلامی است.

وی اضافه کرد: اسلام و قرآن می‌فرماید ای کسانی که ایمان آوردید از گمان‌ها بپرهیزید و هرگز در کار دیگران تجسس نکنید و اسلام هرگز اجازه نمی‌دهد افکار خصوصی دیگران فاش شود.

سلامتی در بخش دیگری از سخنان خود به مقاله چاپ شده در یکی از روزنامه‌ها اشاره و تصریح کرد: به نظر می‌رسد فتنه‌گران به دنبال تفرقه‌اندازی در بین مذاهب و اقوام هستند.

وی افزود: از برخورد جدی رئیس قوه قضاییه و وزیر ارشاد با این موضوع قدردانی می‌کنیم.

سلامتی تاکید کرد: اصحاب رسانه ضمن هوشیاری از حیله‌های دشمن باید وحدت را محور قلم‌زنی خود قرار دهند.

وی از دولت یازدهم بابت تشکیل کارگروه احیای دریاچه ارومیه قدردانی کرد و گفت: امید است کارهای این کارگروه در راستای احیای دریاچه ارومیه تسریع یابد و با پی‌گیری‌های مستمر کارگروه شاهد افزایش آب دریاچه ارومیه تا آخر سال باشیم.

انتهای پیام/61005/ت40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول