اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

سازمان بسیج رسانه در استان سمنان راه‏اندازی می‏شود

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: با برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته، به زودی سازمان بسیج رسانه در استان سمنان راه‏اندازی می‏شود.

سازمان بسیج رسانه در استان سمنان راه‏اندازی می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار علی استادحسینی امشب در نشست شورای اداری این استان که در سالن یادگار امام خمینی (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: 20 قشر مختلف بسیج هم‏اکنون در استان سمنان در حال فعالیت هستند و اقدامات خوبی را در بخش‏های مختلف انجام داده‏اند.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه استان سمنان نیز هم‏زمان با هفته بسیج در استان کار خود را آغاز می‏کند.

بسیج ده‏ها میلیونی در ایران اسلامی باید محقق شود

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان همچنین با بیان اینکه در آستانه هفته بسیج قرار داریم که از 29 آبان‌ماه آغاز می‏شود و تا پنجم آذر ادامه خواهد داشت، به تشریح برنامه‏های این هفته پرداخت و هفته بسیج دانش‏آموزی را گرامی داشت.

استادحسینی اضافه کرد: بسیج، یادگار ارزشمند حضرت امام راحل (ره) و پشتوانه مردمی نظام اسلامی است و از این رو اهمیت بسیاری دارد.

وی تصریح کرد: بسیج بر اساس رسالتی که به آن بخشیده شده، دارای دو وظیفه عمده بوده که یکی، کمک به تعالی جامعه و رسیدن به جامعه اسلامی و دیگری، مبارزه با تهدیدات انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: بسیج در دهه پیشرفت و عدالت چند وظیفه مهم بر عهده دارد که باید در مسیر تحقق آن گام بردارد.

استادحسینی با بیان اینکه یکی از این وظایف، تحقق بسیج ده‏ها میلیونی در ایران اسلامی است، اظهار داشت: همه مسئولان استان سمنان بسیجی هستند و این برای دیار پهناور قومس افتخاری بزرگ است.

سمنان دارای بیش از 200 هزار نفر بسیجی شناسنامه‏دار است

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان همچنین گفت: استان سمنان دارای بیش از 200 هزار نفر بسیجی شناسنامه‏دار بوده و این رقم، معادل یک سوم جمعیت استان است.

استادحسینی اظهار داشت: امروز در استان سمنان، مدیر و مسئولی نداریم که بسیجی نباشد و همه نیز به اجرای برنامه‏های بسیج در جامعه کمک می‏کنند.

وی افزود: در ادامه این روند نیز همه باید به تحقق بسیج ده‏ها میلیونی در ایران اسلامی کمک کنند تا زودتر این هدف محقق شود.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: بر اساس اعتقادات ما، هر کس که یک بار به بسیج سر زده باشد و می‏خواهد برای انقلاب اسلامی کار کند، بسیجی است و طبق این عقیده همه مردم بسیجی هستند.

انتهای پیام/2249/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول