اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

آمریکا نماد عینی و ملموس استکبار است

فرماندار بویراحمد گفت: آمریکا نماد عینی و ملموس استکبار بوده که در روز 13 آبان با شعار مرگ بر آمریکا نسبت به آن به اعتراض بر می‌خیزیم.

آمریکا نماد عینی و ملموس استکبار است

محمد الفونه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک ایام‌الله 13 آبان به آحاد ملت ایران اسلامی اظهار کرد: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بوده که ماهیت جمهوری اسلامی یک نظام ضد استکباری بوده و همواره در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.

فرماندار بویراحمد با تاکید بر این‌که 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار و آمریکا است و در هر جا و هر مکانی که استکبار جهانی باشد با آن مقابله می‌کنیم، گفت: آمریکا نماد عینی و ملموس استکبار بوده که در روز 13 آبان با شعار مرگ بر آمریکا نسبت به آن به اعتراض بر می‌خیزیم.

وی با بیان این‌که اعتقاد ملت ایران اسلامی بر این است که تمام مردم دنیا در صلح و آرامش زندگی کنند، گفت: هیچ کشور و نظام سلطه‌گری نمی‌تواند اراده و افکار خود را بر دیگر کشورها تحمیل کند از این‌رو ایران اسلامی در مقابل هرگونه زورگویی ایستادگی و مقاومت می‌کند.

مسئول ارشد اجرایی در بویراحمد با تاکید بر این‌که امروز آمریکا سعی بر تحمیل اراده خود بر دیگر ملت‌ها از جمله ایران را دارد، اذعان کرد: بر اساس اصول اعتقادی خود را موظف می‌دانیم که علیه استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار مقابله و ایستادگی کنیم که روز 13 آبان مناسب‌ترین روز برای اعلام انزجار است.

فرماندار بویراحمد خاطرنشان کرد: خوی استکبار ستیزی به گونه‌ای است که اگر در برابر آن سر تسلیم فرو آوری فشارها را چند برابر می‌کنند و در قالب ارباب و رعیت با ملت‌ها برخورد می‌شود.

وی روز 13 آبان را متعلق به همه ملت ایران خواند و گفت: این روز مربوط به گروه، حزب و جناح خاصی نبوده چرا که آمریکا به همه ملت ایران ظلم و جفا کرده و اگر گروه و جریان خاصی سعی در مصادره این روز به نفع خود داشته باشد قطعا به انقلاب و نظام خدمت صادقانه نکرده است.

الفونه تاکید کرد: باید فارغ از اختلافات داخلی به دشمنان نظام و انقلاب نگاه واحدی داشته باشیم و کلیه آحاد مردم گروه‌های سیاسی همه و همه در مقابل دشمنان خارجی و استکبار جنایتکار منسجم و هم نظر باشیم.

فرماندار بویراحمد با تاکید بر این‌که مردم کهگیلویه و بویراحمد همواره در مناسبت‌های مختلف انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی نشان دادند، گفت: مردم غیور و همیشه در صحنه شهرستان بویراحمد بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی عظیم 13 آبان انزجار و تنفر خود از آمریکا و اسرائیل را نشان می‌دهند.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول