اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان:

ملت ایرن «مرگ بر آمریکا» را کوبنده‌تر فریاد می‌زنند

فرمانده سپاه کاشان، ملت ایرن در 13 آبان‌ماه امسال «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را کوبنده‌تر، زنده‌تر و رساتر از سال‌های گذشته فریاد می‌زنند.

ملت ایرن «مرگ بر آمریکا» را کوبنده‌تر فریاد می‌زنند

جواد نائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: عملیات جاسوسی آمریکا علیه هم‌پیمانانش اثبات حقانیت جمهوری اسلامی بعد از گذشت 34 سال از تصرف سفارت آمریکا در تهران توسط دانشجویان پیرو خط امام و اعلام سفارت آمریکا به عنوان لانه جاسوسی است.

وی افزود : افشای عملیات جاسوسی آمریکا علیه کشورهای اروپایی، مهم‌ترین سندی است که نشان‌ دهنده عدم تعهد اخلاقی و عدم رعایت قوانین دیپلماتیک توسط آمریکا در مورد هم‌پیمانانش است. 

فرمانده سپاه کاشان، آمریکا را غیر قابل اعتماد دانست و یادآور شد: عملیات جاسوسی آمریکا علیه هم‌پیمانانش، نشان‌دهنده این است که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به هیچ تعهدی پایبند نیست.

نائینی با اشاره به اینکه برخی افراد ساده‌لوح بر این باورند که می‌توان در فضای دیپلماسی با آمریکا به نتیجه رسید گفت: مقام معظم رهبری نیز عدم اعتماد خود را به آمریکایی‌ها اعلام و بیان کرده‌اند آمریکایی‌ها کسانی نیستند که بتوان به آنها اعتماد کرد.

به گفته وی، تهاجم فرهنگی، انجام عملیات جاسوسی، ادامه محاصره و تحریم‌‌های اقتصادی علیه نظام جمهوری اسلامی از مواردی است که نشانه بی‌اعتمادی به آمریکا است.

فرمانده سپاه کاشان همچنین پرواز پهبادهای آمریکا بر فراز آسمان پاکستان و به شهادت رسانیدن مسلمانان این کشور، جنایت و قتل عام مسلمانان در کشورهای افغانستان، عراق و سوریه با حمایت و پشتیبانی اراذل و اوباش برخی از کشورهای مرتجع عربی را نمونه‌هایی از دخالت‌های آمریکا در کشورهای منطقه و علل بی‌اعتمادی به ایالات متحده دانست.

وی با بیان اینکه هر اقدام ترویستی در هر نقطه‌ای از جهان انجام شود، ردی از پای جاسوسان و یا مزدوران و هم‌پیمانان آمریکا را می‌توان دید.

به گفته فرمانده سپاه کاشان، شهادت دانشمندان هسته‌ای ایران و همچنین شهادت پنج نفر در بانه و 14 نفر در سیستان و بلوچستان نشان دهنده این است که جمهوری اسلامی قربانی تروریسم جهانی است.

نائینی تصریح کرد: مسائل و رخدادهای منطقه باعث شده است تا جمهوری اسلامی برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در مقابل دشمن ایستاده و بر اصول خود که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست است پایبند باشد.

وی در ادامه با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما نه ظلم می‌کنیم و نه ظلم می‌پذیریم متذکر شد: در 13 آبان امسال باید فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را کوبنده‌تر، زنده‌تر و رساتر از سال‌های گذشته طنین‌انداز شود.

انتهای پیام/2406/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول