اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز:

13 آبان فریاد مرگ بر آمریکا در استان البرز طنین‌انداز خواهد شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان مردم ولایی استان فریاد مرگ بر آمریکا را در سراسر البرز طنین‌انداز خواهند کرد.

13 آبان فریاد مرگ بر آمریکا در استان البرز طنین‌انداز خواهد شد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ملت ایران طی چند دهه اخیر برای تحقق اهداف والای اسلام و انقلاب مبارزه بی‌امانی را با استکبار جهانی و کشورهای زورگوی غربی انجام داده و در این مسیر شهدای بسیاری را تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ملت ایران به رهبری مرجعیت معظم شیعه به ویژه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب تلاش بسیاری برای مبارزه با استعمار و استکبار داشته‌اند.

*امروز ایران الگوی مبارزه با استکبار جهانی‌ است

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز افزود:‌ دلیل اصلی دشمنی و کینه کشورهای زورگوی غربی نسبت به ملت ایران این است که مردم ما را مانع بزرگی در راه تحقق اهداف شوم خود می‌دانند.

مسعودی ادامه داد: به دلیل ایثار و فداکاری ایرانیان، امروز جهانیان ملت ایران را به عنوان الگوی مبارزه با استکبار می‌شناسند و به طور قطع این شیوه تا تحقق کامل اهداف انقلاب اسلامی تداوم خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله 13 آبان و روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی گفت: مردم ولایی ایران اسلامی به ویژه استان البرز طی سال‌های اخیر حضوری گسترده در راهپیمایی 13 آبان داشته و کشورهای غربی نیز به این رویداد حماسی نگاه ویژه‌ای دارند.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز بیان داشت: در این روز ملت ایران یک صدا فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند، چرا که سران کاخ سفید را رهبر اصلی استکبار جهانی می‌دانند.

مسعودی تاکید کرد: به طور قطع در یوم‌الله 13 آبان امسال نیز این شعار پر معنی در سراسر کشور به ویژه استان البرز مطرح می‌شود و مردم البرز در این روز فریادهای مرگ بر آمریکا را طنین‌انداز خواهند کرد.

وی در پایان اظهار داشت: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی به غربی‌ها ثابت می‌کند که ملت ایران و رهبری معظم انقلاب اسلامی دست از مبارزه با اهداف شوم استکبار جهانی بر نداشته و نخواهند داشت.

انتهای پیام/2302/س40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول