اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بابل مطرح کرد

طنین صدای زنگ مبارزه با استکبار در مدارس بابل

مدیر آموزش و پرورش بابل از به صدا درآمدن زنگ مبارزه با استکبار در روز 13 آبان در مدارس این شهرستان خبر داد.

طنین صدای زنگ مبارزه با استکبار در مدارس بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، عیسی لطیفی صبح امروز در جلسه شورای اداری فرمانداری بابل درباره برگزاری برنامه 13 آبان شهرستان بابل اظهار داشت: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، نامگذاری 13 آبان به‌نام دانش‌آموز به این معنی نیست که از دیگر اقشار جامعه رفع تکلیف شود.

وی ادامه داد: گذشته از مدارس، 17 مراکز عالی در شهر ستان بابل وجود دارد که حضور دانشجویان می‌تواند درخشش بیشتری به حماسه 13 آبان داده و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان را برای مردم یک بار دیگر به تصویر بکشد.

لطیفی گفت: امروزه با توجه به شرایط استکبارستیزی و هجمه سیاسی که علیه ایران وجود دارد حضور گسترده در 13 آبان و راهپیمایی باشکوه همه آحاد مردم نسبت به سنوات قبل می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

مدیر آموزش و پرورش بابل افزود: راهپیمایی 13 آبان از ساعت 9 صبح با حضور تمام دانش‌آموزان مقطع دبیرستان اعم از دختر و پسر در سبزه میدان آغاز و ساعت 11 به اتمام می‌رسد.

این مسئول از به صدا درآمدن زنگ مبارزه با استکبار در روز 13 آبان خبر داد و خاطرنشان کرد: حضور روحانیت و مدیران اجرایی در سال گذشته چندان پررنگ نبوده و انتظار داریم امسال پررنگ‌تر حضور یابند و فضاسازی لازم از سوی ادارات انجام شود.

وی با اشاره به اینکه شعار مرگ بر آمریکا باید محکم‌تر از گذشته فریاد شود بیان داشت: رابطه ما با آمریکا همانند گذشته بوده و هیچ تغییری نکرده است و همان‌گونه که استکبار مرموزانه‌تر وارد صحنه سیاسی علیه کشور ما شده باید شعار ما نیز محکم‌تر بیان شود.

مدیر آموزش و پرورش بابل متذکر شد: 13 آبان روز ملی کشور بوده و جهانی است، حضور همه اقشار مردم و انجام اقدامات فرهنگی در بخش‌های مختلف امری ضروری است.

لطیفی در پایان خاطرنشان کرد: نصب بنر و پارچه در سردر ادارات و انجام کار تبلیغاتی می‌تواند فضای شهر را برای راهپیمایی 13 آبان بهتر فراهم کند.

انتهای پیام/86009/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول