اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راهپیمایی 13 آبان

دانش‌آموزان آبیکی مرگ بر آمریکا را کوبنده‌تر سر می‌دهند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: دانش‌آموزان این شهرستان در راهیپمایی روز 13 آبان مرگ بر آمریکا را کوبنده‌تر و رساتر سر می‌دهند.

دانش‌آموزان آبیکی مرگ بر آمریکا را کوبنده‌تر سر می‌دهند

احمد نوروزی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: با توجه به گذشت 35 سال از عمر انقلاب اسلامی و انواع تحریم‌ها، ترفندها و توطئه‌های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی، دانش‌آموزان شهرستان آبیک در مراسم راهپیمایی 13 آبان امسال شعار مرگ بر آمریکا را کوبنده‌تر، بلندتر و رساتر سر می‌دهند.

وی افزود: از 13 آبان سال 42 تاکنون مردم غیور ایران اسلامی به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری در برابر آمریکا ایستادگی کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کردند که باید در برابر ظالم و استکبار ایستاد و هیچ واهمه‌ای به خود راه نداد چرا که ظلم تمام نشدنی است و مبارزه با آن باید همواره استمرار یابد.

نوروزی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی با رهبری‌های پیامبر گونه مقام عظمای ولایت در مسیر اهل بیت (ع) حرکت می‌کند و به مبارزه با نظام سلطه می‌پردازد.

این مسئول تصریح کرد: ایران اسلامی به دلیل حقانیت و اسلامی بودن هیچ‌گاه دست از مبارزه با نظام سلطه بر نمی‌دارد به ویژه با توجه به تحریم‌های شدید از سوی استکبار جهانی علیه نظام، شعار مرگ بر آمریکا بهترین شعار برای مبارزه با نظام سلطه و یاوه‌گویان انقلاب اسلامی است که در روز 13 آبان بلندتر از سال‌های گذشته سر داده می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک اضافه کرد: شعار مرگ بر آمریکا با یک مذاکره، نرمش و گفتار حذف نمی‌شود چراکه این شعار تا زمانی که ظلم نظام سلطه علیه مردم دنیا و حمایتش از رژیم صهیونیستی ادامه دارد، سر داده می‌شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: امام راحل به دلیل حرکت آگاهانه و خودجوش دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران در روز 13 آبان، آن را انقلاب دوم نامگذاری کردند.

این مسئول گفت: شعار مرگ بر آمریکا به منزله حقانیت ایران اسلامی و برچیده شدن همه ظلم‌ها و زورگویی‌ها در دنیا است.

انتهای پیام/77006/ز30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول