اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

دستگاه‌های دولتی و غیردولتی با وحدت مسیر اشتغال را فراهم کنند

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه نهادهای و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی باید با انسجام و وحدت و همکاری مسیر خودکفایی و اشتغال را در جامعه فراهم کنند.

دستگاه‌های دولتی و غیردولتی با وحدت مسیر اشتغال را فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لنده با اشاره به آیه‌ای از قرآن مجید اظهار داشت: عبودیت و تعامل اجتماعی مقدمه حضور آگاهانه مردم در میادین مختلف و از جمله آباد شدن شهرها و روستاها است.

وی افزود: در این میان توجه به کرامات انسانی لازمه حرکت و پویای جامعه بوده و تا زمانی که این مهم تحقق نیابد جوامع رشد و ترقی واقعی خود را به دست نخواهند آورد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای آباد کردن شهرها نیاز به قلوب پاک و روشن بوده که این مهم به رشد انسانیت به بار خواهد نشست.

ملک‌حسینی در ادامه تصریح کرد: خیلی جاها آباد شده‌اند، اما انسان‌ها آباد نشده‌اند.

این مسئول یادآور شد: در جوامع غربی که ما ساختار اجتماعی آن‌ها را قبول نداریم اول انسان‌ها آباد می‌شوند بعد شهرها و روستاهای آنان پیشرفت می‌کنند.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری گفت: این مهم تنها با پاسداری از وضعیت مالی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی مردم محقق شده که آن هم زمینه‌اش فراهم کردن امکانات و رفع مشکلات آن‌ها می‌باشد.

وی افزود: وابستگی و پیوند انسان و سرزمین از آدم تا خاتم وجود داشته و یک نیاز اساسی برای هر دو است که در کنار هم آباد شوند و به کار خود بپردازند.

ملک‌حسینی به سفر اردیبهشت ‌ماه خود به شهرستان لنده اشاره کرد و ادامه داد: در سفر گذشته‌ وعده‌هایی به مردم داده شد که متأسفانه با توجه به شرایط اقتصادی حاکم این وعده‌ها محقق نشده است.

این مسئول تصریح کرد: در این سفر قرار نیست وعده‌هایی داده شود که برای مردم توقع ایجاد کند و نتوانیم آن را اجرایی کنیم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: اگر مسئولی چنین کاری را انجام دهد بداند که این وعده‌های توخالی خیانت به مردم و جامعه بوده و آن‌ها را از نظام بدبین خواهد کرد.

وی افزود: در سفر گذشته مشکلاتی از قبیل برق، مسائل کشاورزی، راه، مجتمع‌ فرهنگی، فضای آموزشی، زیرساخت‌های ورزشی و... بررسی شد، ولی امروز شاهد مطرح شدن دوباره‌ آن‌ها هستیم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به مشکل راه‌های ارتباطی اشاره کرد و گفت: سه محور لنده به دهدشت از جاده تراب، لنده به بهمئی و لنده به چاروسا و کوه سیاه تنها راه برون رفت لنده از بن بست بوده که تسریع در اجرای آن لازم و ضروری است.

ملک‌حسینی در ادامه خطاب به مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گفت: مردم استان قدردان خدمات کمیته امداد هستند چرا که هدف مقدس و والای خروج از فقر را سر لوحه کاری خود قرار داده است.

وی یادآور شد: تلاش مسئولان این نهاد مقدس برای برون رفت از روزمرگی مددجویان، اشتغال و کار آفرینی و خودکفایی مهم‌ترین محورهایی است که این نهاد مقدس به درستی تشخیص داده و اقدامات جدی در این زمینه انجام داده‌اند.

این مسئول همکاری همه نهادها و دستگاه‌ها را خواستار شد و گفت: همه نهادهای و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی باید با انسجام و وحدت و همکاری مسیر خودکفایی و اشتغال را در جامعه فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد دست اندازی به منابع ملی را پایمال کردن حقوق عامه مردم خواند و ابراز داشت: با هرگونه دست اندازی خودسرانه به منابع ملی باید برخورد جدی انجام داد و نگذاشت ثروت ملی مردم به تاراج برود.

ملک‌حسینی به واگذاری زمین برای اجرای طرح‌های تولیدی اشاره کرد و گفت: هر جا زمینی برای طرح‌های تولیدی واگذار شده اگر آن طرح راه‌اندازی نشده باید زمین پس گرفته و با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد.

وی به تصمیم‌گیری مسئولان در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و متذکر شد: مسئولان متوجه باشد که تصمیم‌های مردم زده، عمل سیاسی‌کارانه‌ موجبات نارضایتی مردم را به وجود می‌آورد و جنایت در حق مردم است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: هر گونه تصمیم‌گیری باید برپایه دانش و فناوری صورت پذیرد و در راه خدمت به مردم به‌کار گیری شود.

انتهای پیام/82013/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول