اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ضرورت ایجاد زمینه‌های اشتغال در بردخون

فرماندار و رئیس شورای شهر بردخون با توجه به مشکلات متعدد مردم و مسئولان در این شهرستان نسبت به رفع این مشکلات امیدوار هستند.

ضرورت ایجاد زمینه‌های اشتغال در بردخون

فرماندار دیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر در ارتباط با مشکلات روستاهای بردخون با بیان اینکه دولت‌ها تلاش‌های زیادی برای رفع مشکلات و پاسخ به مطالبات مردمی داشته‌اند، گفت: کمبودها و مشکلات بر اساس اولویت و با توجه به اعتبارات مصوب پیگیری و در نوبت اجرا قرار می گیرد و با مشارکت مسئولان شهرستان و استان مسیر توسعه را در منطقه دنبال می‌کنیم.

علی بحرانی افزود: مردم روستاهای شهرستان به‌ویژه بخش بردخون خواسته‌ها و نیازهایی دارند که ایجاد زمینه‌های اشتغال از طریق واگذاری زمین، تسهیلات کم بهره، اجرای طرح‌های هادی، گسترش شبکه‌های آب و برق و تلفن، احداث راه دسترسی و خانه‌های بهداشت، راه اندازی مراکز فرهنگی و ورزشی برای ماندگاری مردم و جلوگیری از مهاجرت آنان در دستور کار بوده و ضرورت آن احساس می‌شود.

وی اضافه کرد: به دلیل کاهش اعتبارات مشکلاتی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها ایجاد شده، ولی با تدبیر دولت و مسئولان نظام اسلامی همه مشکلات و کمبودها به مرور مرتفع می‌شود و با همکاری و حضور مردم، روستاها به سمت عمران و پیشرفت می‌روند.

فرماندار دیر تصریح کرد: کشت خارج از فصل گوجه فرنگی چند سالی است که در روستاهای بردخون رایج شده و بسیاری از مردم بخش و روستاها وشهرهای استان حتی استان‌های دیگر در اراضی کشاورزی اشتغال دارند که اگر مشکلات و کمبودهای مردم در روستاها رفع  شود شاهد شکوفایی و نشاط در آنها خواهیم بود و بردخون به عنوان قطب کشاورزی استان در می‌آیند.

رئیس شورای اسلامی بخش بردخون نیز گفت: روستاها مشکلاتی زیادی دارند و وضعیت دور برگردان سه راه بردخون – جاشک بسیار گنگ و نامشخص است و بسیاری از روستاها مشکل آب و فرسودگی شبکه دارند و کیفیت نان در بخش بسیار نامرغوب و نامناسب است و نیاز به تقویت سفره‌های زیرزمینی با احداث سد وجود دارد.

عبدالمجید قاسمی متذکر شد: دوست داشتیم استاندار بوشهر یک بار در بخش بردخون حضور پیدا کند و از نزدیک با مشکلات و کمبودها و ظرفیت‌های منطقه آشنا شود و به مدیران اجرایی استان یادآور شود تا نسبت به این بخش ارتباط و پیگیری بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/66006/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول