اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

تخصیص 2.5 میلیارد ریال برای عمران و آبادانی آبپخش

استاندار بوشهر از تخصیص 2.5 میلیارد ریال برای عمران و آبادانی آبپخش خبر داد.

تخصیص 2.5 میلیارد ریال برای عمران و آبادانی آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، فریدون حسنوند شنبه‌‌شب در آیین افتتاح مسجد امام علی‌بن‌ ابی‌طالب(ع) آبپخش اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که در آستانه ماه محرم شاهد افتتاح مسجدی هستیم که مزین به نام حضرت علی(ع) است.

وی افزود: لازم است از همه کسانی که تلاش کردند تا این مسجد تکمیل شود تقدیر کنم و امیدوارم استفاده لازم از این فضای معنوی بشود.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: تقویت فرهنگ اصیل اسلامی و دینی در جامعه امری لازم است و همه مردم و مسئولان در این مسیر باید تلاش کنند.

حسنوند در ادامه با تشریح موقعیت و جایگاه استان بوشهر خطاب به مردم تصریح کرد: استان بوشهر به عنوان یک استان مهم در کل کشور در حوزه‌های مختلف اقتصادی، نظامی، سیاسی، فرهنگی و ... استانی است که در تمام جهان مورد توجه قرار دارد.

وی اضافه کرد: قدمت و تاریخ پرافتخار این استان در عرصه‌های مختلف مایه مباهات و افتخار است و باید با تلاش دسته‌جمعی برای عمران و آبادانی این استان تلاش کنیم.

استاندار بوشهر تاکید کرد: بحمدالله با وحدتی که بین علما و روحانیت و مسئولان و اقشار مختلف وجود دارد، شاهد هستیم که یکی پس از دیگری کارهای بزرگ و پروژه‌های مهم در حال انجام است و باید در کنار هم و با برنامه‌ریزی دقیق این استان را به جایگاه واقعی برسانیم.

حسنوند گفت: استان بوشهر می‌تواند به عنوان یک الگو در توسعه و سازندگی معرفی شود و اگر مسئولان برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند و با وحدت و اتحاد می‌توان این استان را آباد کرد.

وی ابراز داشت: امروز به برکت خون شهدا، ارتباط بین مردم و مسئولان چنان است که سردار رزمجو به عنوان فرمانده ارشد سپاه استان همانند یک فرد عادی در کار مسجدسازی مشارکت می‌کند و این نعمتی است که انقلاب عظیم اسلامی به ما تقدیم کرده است.

استاندار بوشهر در ادامه از تخصیص 2.5 میلیارد ریال برای عمران و آبادانی آبپخش خبر داد و یادآور شد: 500 میلیون ریال برای تکمیل و تجهیز مسجد علی‌بن‌ ابی‌طالب(ع)، یک میلیارد ریال برای احداث خیابان امام خمینی محله قلایی و یک میلیارد ریال نیز برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری آبپخش تخصیص می‌دهیم.

حسنوند گفت: سال گذشته در شرایطی به استان آمدیم که کمترین اعتبارات را داشتیم که البته با توزیع عادلانه و هدفمند اعتبارات کمبودها را جبران کردیم و پروژه‌های خوبی اجرا شد.

وی اضافه کرد: برای عمران و آبادانی استان و رضایتمندی مردم باید دست به دست هم دهیم و با وحدت و همدلی در این مسیر گام برداریم.

انتهای پیام/2452/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول