اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش خبر داد

اجرای 18 پروژه عمران شهری در آبپخش

رئیس شورای اسلامی آبپخش از اجرای 18 پروژه عمران شهری در آبپخش خبر داد.

اجرای 18 پروژه عمران شهری در آبپخش

مصطفی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: عمران و آبادانی شهر آبپخش با جدیت انجام می‌شود و شورای اسلامی آبپخش با تلاش شبانه‌روزی در این مسیر فعال است.

وی افزود: اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها در محلات مختلف و توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات در مناطق مختلف مورد تاکید این شورا قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس شورای اسلامی آبپخش از اجرای 18 پروژه عمران شهری در آبپخش خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در محلات مختلف با کیفیت بالایی در دست اجراست.

رضایی تصریح کرد: نظارت مستمری بر اجرای پروژه‌ها داریم و نسبت به افزایش سطح کیفی پروژه‌ها همت داریم و شهرداری نیز در این مسیر تلاش خوبی دارد.

وی یادآور شد: شهر آبپخش از موقعیت ویژه‌ای برخوردار است و با توجه به اینکه در محور مواصلاتی استان‌های فارس و بوشهر و خوزستان قرار دارد باید نسبت به زیباسازی این شهر اهتمام بیشتری داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی آبپخش بر لزوم استقرار ادارات در این بخش تأکید کرد و افزود: استقرار ادارات طی سه سال گذشته مهم‌ترین دغدغه مردم و مسئولان آبپخش بوده و از مسئولان ارشد استان انتظار داریم برای انجام این مهم بیشتر تلاش کنند.

رضایی ابراز داشت: در حال حاضر مردم این شهر مجبور هستند برای انجام کارهای اولیه اداری به بخش‌های همجوار مراجعه کنند که این امر وقت مردم را گرفته و هزینه زیادی بر مردم متحمل کرده است.

وی در پایان افزود: رضایتمندی مردم مهم‌ترین اولویت شورای اسلامی است و در ارائه خدمات به این مهم توجه ویژه‌ای داریم.

انتهای پیام/2452/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول