اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش خبر داد

برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزش کشاورزی در آبپخش

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش از برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزش کشاورزی در آبپخش خبر داد.

برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزش کشاورزی در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین عباسی شامگاه جمعه در نشست هم‌اندیشی کشاورزان منطقه آبپخش اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات کشاورزان و باغداران باید در دستور کار قرار گیرد و در این مسیر نباید کم‌کاری شود.

وی افزود: شورای اسلامی شهر آبپخش در هفته‌های گذشته پیگیری موثری در ارتباط با مشکلات کشاورزی داشته و پیگیری‌های مکرری در این زمینه داشته‌ایم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: بیشتر جمعیت منطقه آبپخش در امر کشاورزی اشتغال دارند و باید کاری کنیم که معیشت این عزیزان تامین شود و شرمنده خانواده خود نشوند.

عباسی بیان داشت: ارتباط مستمر شورای شهر با کشاورزان از مسائلی است که سبب آشنایی و احاطه کامل این شورا بر مشکلات کشاورزی منطقه شده است و بر اساس دغدغه‌ها و خواسته‌های کشاورزان برای رفع مشکلات این قشر تلاش می‌کنیم.

وی اضافه کرد: آبپخش ظرفیت‌های عظیمی در حوزه صنعت کشاورزی دارا است و با برنامه‌ریزی کارآمد در این حوزه می‌توانیم گام‌هایی پایدار در مسیر توسعه و تعالی این شهر برداریم.

این مسئول اذعان داشت: تشکیل کمیسیون کشاورزی فعال و پیگیر در شورای اسلامی شهر آبپخش و استقرار خانه کشاورز در آبپخش محصول پیگیری‌های مستمر شورای اسلامی شهر آبپخش در راستای رفع مشکلات کشاورزان است.

عباسی عنوان کرد: افزایش نرخ آب بها در سال جاری از مسائلی است که در سال‌های اخیر اعتراض شدید کشاورزان را به دنبال داشته و به خاطر این موضوع هر روز شاهد مراجعه جمع کثیری از کشاورزان به دفتر شورای اسلامی آبپخش هستیم.

وی ابراز داشت: تمامی دست‌اندرکاران و متولیان صنعت کشاورزی باید به فکر منافع کشاورزان باشند و بدون تردید هر گونه بی‌توجهی به حقوق این قشر موجبات نابودی آنها را فراهم می‌کند.

عباسی تأکید کرد: برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزش کشاورزی و جلسات توجیهی به‌منظور مقابله با آفات کشاورزی موضوعی جدی است که جهاد کشاورزی باید به آن توجه داشته باشد.

وی در پایان متذکر شد: شورای اسلامی شهر آبپخش همواره از حقوق کشاورزان عزیز حمایت می‌کند و هیچ فرصتی را در این عرصه هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2452/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول