اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن سینمای جوان استان زنجان:

زمینه فعالیت در موضوع بسیج فراتر از جشنواره‌ها است

رئیس انجمن سینمای جوان استان زنجان گفت: زمینه فعالیت و عکاسی در موضوع بسیج فراتر از جشنواره‌ها است.

زمینه فعالیت در موضوع بسیج فراتر از جشنواره‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، زین‌العابدین نصیری امشب در مراسم اختتامیه دومین دوسالانه عکس بسیج در زنجان اظهار کرد: بسیج در همه عرصه‌های حضور موفقی داشته و کارهای بزرگی توسط بسیج انجام شده است.

این مسئول با اشاره به برگزاری دومین دوسالانه عکس بسیج تصریح کرد: آثار خوبی به این جشنواره از سوی هنرمندان استان زنجان ارائه شد.

وی با بیان اینکه داوری آثار با دقت تمام انجام شد، گفت: هئیت داوران برای انتخاب آثار جلسات مختلفی را برگزار کرد.

نصیری ادامه داد: شناخت واقعیت بزرگی به نام بسیج و شناساندن زوایای آن به جامعه بشری، کاری است بس بزرگ و سترگ، زیرا بسیج امروز، نه تنها یک اسم بلکه یک فرهنگ محسوب می‌شود.

وی گفت: حماسه‌های بسیج در محور پایداری و جانفشانی در دوران دفاع مقدس و خدمت، رنگ آزادگی و عزت به تاریخ و زندگی بشریت بخشیده است.

عضو هئیت داوران دومین دوسالانه عکس بسیج یادآور شد: تداوم فرهنگ بسیج را می‌توان در لحظه‌های زندگی شاهد بود و به تصویر کشید.

وی اظهار داشت: هیئت داوران دومین دوسالانه عکس بسیح با قدردانی از همه عکاسان شرکت‌کننده در این جشنواره، به عکاسان توصیه می‌کند در همه فعالیت‌های هنری بسیج، مباحث پژوهشی را به طور جدی مورد توجه قرار دهند.

نصیری تصریح کرد: زمینه فعالیت و عکاسی در موضوع بسیج فراتر از جشنواره‌ها و فضاهای رقابتی در نمایش آثار بوده و دارای وسعت بالاتری است.

وی افزود: امیدواریم شاهد خلق آثاری با نگاه نو، از همه بسیجیان هنرمند باشیم.

این مسئول یادآور شد: امید است که با اندیشیدن به فرهنگ بسیجی علاوه بر عکاسی از چشم‌انداز مفهومی آن، به فرهنگ برآمده از این واقعیت عظیم توجه شود.

وی افزود: هئیت داوران امید دارد با تلاش مجاهدانه هنرمندان در موضوع بسیج و استمرار فعالیت برگزار‌کنندگان زمینه انتقال فرهنگ بسیج با زبان هنر گسترش یابد.

انتهای پیام/73003/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول