اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:

‌ملت ایران تحت هیچ شرایطی زیر بار ظلم و ستم قدرت‌های جهانی نمی‌رود

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: ‌ملت ایران تحت هیچ شرایطی زیر بار ظلم و ستم قدرت‌های جهانی نمی‌رود.

‌ملت ایران تحت هیچ شرایطی زیر بار ظلم و ستم قدرت‌های جهانی نمی‌رود

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: ملت ایران تحت هیچ شرایطی زیر بار ظلم و ستم قدرت‌های جهانی نمی‌رود.

وی تصریح کرد: ملت سرافراز ایران از هنگامی که با پیام رهبر و مقتدای خود گام در راه استقلال و آزادی گذاشتند استکبار ستیزی و قبول نکردن ظلم و ستم را به عنوان یک آرمان بزرگ برگزیدند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه ملت ایران طی سال‌های گذشته آسیب‌های فراوانی را از سوی دولت‌های متجاوز متحمل شده‌، ادامه داد: این موضوع عقب افتادگی‌های طولانی و بزرگی برای ملت ایران در مسیر پیشرفت و توسعه به همراه داشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: دولت‌های استعماری و استکباری با انگیزه چپاول و غارت ملت‌ها به ویژه منابع و منافع ملت ایران سال‌های متمادی مشغول غارت و چپاول منافع این ملت بوده‌اند، اما با دمیدن نسیم آزادی و انقلاب اسلامی، مردم کشورمان به بیداری بزرگی دست پیدا کرد و آگاه شد که در مقابل زیاده خواهی‌های استکبار جهانی ایستادگی کند.

بابایی با تاکید بر اینکه دستیابی به آزادی و پیشرفت ثمره آگاهی و بیداری ملت ایران است، بیان کرد: طبیعی است که ایستادگی در برابر منافع استکبار و استکبار ستیزی تهدیدات و فشارهای مختلفی به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در طول 35 سال گذشته در مقابل فشارها و زیاده خواهی‌های استکبار ایستادگی کرده، گفت: مردم در طول این سال‌ها از تهدیدهای نظامی دشمنان هیچگونه هراسی به دل راه نداده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان به ایستادگی‌های ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ملت ایران در مقابل تهدیدات فراوان فرهنگی، اقتصادی و هجوم همه جانبه استکبار جهانی که به جنگ نرم تعبیر می‌شود ایستادگی کرده و این ایستادگی ناشی از شناخت آنها از استکبار ستیزی است.

این مسئول با بیان اینکه امروز ملت ایران به الگویی برای سایر ملل مستضعف جهان در زمینه مقابله با زیاده خواهی‌های جبهه استکبار تبدیل شده، یادآور شد: مردم کشورمان به جهانیان درس استکبار ستیزی داده و ثمرات آن در بیداری اسلامی حتی در کشورهای امریکایی و اروپایی قابل مشاهده است.

وی در ادامه به راهپیمایی 13 آبان ماه جاری اشاره و خاطرنشان کرد: تاریخ همواره نشان داده است که اگر ملت ایران یک صدا و همدل در مقابل زیاده خواهی‌های قدرت‌ها ایستادگی کند دشمن در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهد ماند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان به لزوم مشارکت اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی 13 آبان اشاره کرد و گفت: دشمنان با خیال خام خود با تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی وارده به ملت ایران، مردم را در موضع ضعف قرار داده است.

این مسئول ابراز داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان موجب می‌شود که دشمنان به خیال باطل خود پی ببرد.

بابایی با بیان اینکه ملت ایران با حضور در راهپیمایی 13 آبان نشان خواهند داد فشارهای اقتصادی تاثیری در اراده آنها نداشته است، متذکر شد: این حضور می‌تواند پشتوانه محکمی برای دولت جدید در مسیر مذاکرات با دولت‌های غربی به ویژه در مسئله انرژی صلح آمیز هسته‌ای باشد.

وی حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان را نشانگر عزم و اراده ملت ایران دانست و اذعان داشت: این حضور راه را برای مذاکرات مسئولان هموار می‌کند که با قدرت بالایی در این مذاکرات از حقوق ملت ایران دفاع کنند.

انتهای پیام/73008/ن40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول