اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی هفته گذشته

260 خودرو در جاده‌های زنجان توقیف شده‌ است

جانشین پلیس راه استان زنجان گفت: طی هفته گذشته 260 خودرو در جاده‌های استان توقیف شده‌ است.

260 خودرو در جاده‌های زنجان توقیف شده‌ است

علی اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به بارش باران در سطح استان زنجان اظهار داشت: بارندگی موجب لغزندگی جاده‌های استان شده است.

وی تعداد تلفات تصادفات جاده‌ای استان زنجان را طی هفته گذشته یک نفر اعلام کرد و افزود: تعداد تصادفات جرحی در سطح محورهای استان 22 تصادف بوده است.

جانشین پلیس راه استان زنجان تعداد مجروحان تصادفات ناشی از حوادث رانندگی را طی هفته گذشته در سطح استان زنجان 33 نفر عنوان و اضافه کرد: مصدومان حوادث رانندگی به بیمارستان‌های استان منتقل شده است.

این مقام انتظامی تعداد تصادفات خسارتی را طی هفته گذشته 26 فقره عنوان کرد و گفت: این تعداد تصادف در محورهای مختلف استان روی داده است.

شیرمحمدی تعداد خودروهای توقیفی در جاده‌های استان زنجان در هفته گذشته را 260 فقره عنوان و اضافه کرد: طی این مدت 62 موتورسیکلت هم توقیف شده است.

وی با اشاره به لغزنده بودن جاده‌های استان از اواخر روز گذشته تصریح کرد: رانندگی در جاده‌های لغزنده نیاز به مهارت و دقت بیشتری دارد.

جانشین پلیس راه استان زنجان به رانندگان توصیه کرد، قبل از آغاز سفر خود موارد ایمنی از جمله سالم بودن وسیله نقلیه خود مطمئن شوند.

انتهای پیام/73004/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول