اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

لایحه استاندارد به زودی در مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه استاندارد به زودی در مجلس مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

لایحه استاندارد به زودی در مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد حسن آصفری بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز استاندارد و تجلیل از واحدهای نمونه استاندارد استان مرکزی اظهار داشت: بررسی این لایحه سه شنبه هفته گذشته با حضور روسای هشت کمیسیون به تصویب رسید و قرار است از دو هفته آینده کمیسیون مشترکی برای این امر تشکیل شود.

به گفته وی هشت کمیسیون از جمله کمیسیون بهداشت، عمران، انرژی، کشاورزی، اجتماعی و... کار بررسی این لایحه را انجام خواهند داد که این نشان دهنده اهمیت جایگاه استاندارد در جامعه است.

وی تصریح کرد: فرهنگ استاندارد در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید در این زمینه فرهنگ ‌سازی شود و رسانه‌ها باید کاری کنند تا رویکرد مردم به استفاده از کالاهای استاندارد افزایش یابد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر کالایی دارای استاندارد باشد از عمر طولانی‌تری برخوردار خواهد بود که این مسئله می‌تواند در اقتصاد مردم تاثیر به‌سزایی داشته باشد.

آصفری با تاکید بر اینکه نهادینه کردن فرهنگ استاندارد یکی از موضوعات ضروری در جامعه است گفت: سازمان استاندارد باید بدون هیچ وابستگی و پذیرش هیچ لابی و توصیه‌ای دقت لازم را در تایید مهر استاندارد داشته باشد.

انتهای پیام/87002/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول